کد خبر : 1739749 | 06 اسفند 1399 ساعت 17:57 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

رحمانی: اعضای مجمع به توصیه دولت توجه ندارند

رییس هیات فوتبال استان کردستان می‌گوید: دولت نمی تواند نظر خودش را به اعضای مجمع، تحمیل کند

رحمانی: اعضای مجمع به توصیه دولت توجه ندارند

به گزارش ورزش سه،  رضا رحمانی در گفتگویی در پاسخ به این پرسش که مهمترین عواملی که باعث می شود اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به یکی از کاندیدهای انتخابات ریاست فدراسیون رای بدهند چیست؟  اظهار داشت:برای انتخاب گزینه اصلح برای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال باید به برنامه های کاندیداها توجه ویژه ای بشود.

 

وی افزود: کاندیدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، برنامه های مناسبی را ارائه داده اند و این یک طرف قضیه است و باید برنامه های آن ها مورد بررسی قرار بگیرد که کدام نامزد در عمل خواهد توانست که برنامه خود را اجرایی کند.


وی تصریح کرد: استان های کمتر برخوردار به برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال توجه ویژه ای دارند و کاندیدهایی که در برنامه های خود به استان های کمتر برخوردار توجه داشته اند در واقع می توان گفت که قادر خواهند بود رای این استان ها را به نفع خود جمع کتند.

 

رییس هیات فوتبال استان کردستان در پاسخ به این پرسش که کدام یک از کاندیدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برنامه های خود را تحویل مجمع، داده اند؟ گفت: در حال حاضر، ۳ نفر از کاندیدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، برنامه های خود را در اختیار اعضای مجمع فدراسیون فوتبال گذاشته اند.

 

رحمانی اظهار داشت: کیومرث هاشمی، شهاب الدین عزیزی خادم و مصطفی آجرلو افرادی هستند که تاکنون برنامه های خود را به مجمع فدراسیون فوتبال تحویل داده اند و علی کریمی هنوز برنامه های خود را در اختیار اعضای مجمع فدراسیون فوتبال، نگذاشته است.

 

رییس هیات فوتبال استان کردستان همچنین گفت: دولت اگر قصد داشته باشد که گزینه خود را برای ریاست فدراسیون فوتبال، معرفی کند اعضای مجمع ، زیر بار این توصیه نخواهند رفت.  در واقع، دولت نمی تواند نظر خود را به اعضای مجمع، تحمیل کند و اگر این چنین باشد  اعضای مجمع به توصیه دولت توجه نمی کنند و به گزینه مورد نظر خودشان رای خواهند داد. ما با همفکری اهالی فوتبال به گزینه اصلح رای می دهیم.

 

رحمانی در پایان، گفت: من بعنوان یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با پیشکسوتان و اهالی فوتبال استان کردستان در مورد رای به یکی از کاندیدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، نشست خواهم داشت تا با همفکری همدیگر بتوانیم گزینه مناسب را برای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب کنیم.

 

دیدگاه‌ها