کد خبر : 1739750 | 06 اسفند 1399 ساعت 18:03 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

سادیو مانه: عجیب است از آلیسون انتقاد می کنید

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول به تمجید از آلیسون بکر پرداخت.

سادیو مانه: عجیب است از آلیسون انتقاد می کنید

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر در هفته های اخیر مرتکب اشتباهات فراوانی شده و برخی او را یکی از مقصران نتلیج ضعیف مرسی سایدی ها در این مقطع از فصل می دانند. اما سادیو مانه این دروازه بان برزیلی را در پست خود بهترین در دنیا توصیف کرد و البته این انتقادات را بخشی از دنیای فوتبال توصیف کرد.

 

1575930

 

سادیو مانه گفت: "اگر صادقانه بگویم گاهی اوقات تعجب می کنم که مردم در مورد اشتباهات آلیسون بکر صحبت می کنند. اما در عین حال، من می دانم که این انتقادات بخشی از فوتبال است. وقتی بهترین دروازه بان جهان مرتکب یک یا دو اشتباه می شود بی شک برای همه عجیب خواهد بود. اما این فقط آلیسون نیست که اشتباه کرده، بلکه تقصیر کل بازیکنان تیم بوده است.

 

اما چند بار بوده که آلیسون ما را نجات داده است؟ بدون او ما هرگز قهرمان لیگ قهرمانان نشده و افتخارات سال های اخیر را کسب نمی کردیم. از نظر من آلیسون بهترین دروازه بان جهان و با ذهنیتی قدرتمند و آماده است. آلیسون در رختکن لیورپول نیز همیشه فردی باروحیه است، زیرا در مورد توانایی های خود تردیدی نداشته و می داند چه کیفیتی دارد. همه ما می دانیم که او این روزها را سپری کرده خواهد کرد و نیازی به روحیه دادن به آلیسون نیست، زیرا شرایط او خوب است."

دیدگاه‌ها