کد خبر : 1739757 | 06 اسفند 1399 ساعت 18:28 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: با ارلینگ هالند در تماس هستم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از درخشش ارلینگ هالند رضایت دارد.

سولسشر: با ارلینگ هالند در تماس هستم

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر نقش مهمی در رشد و پیشرفت ارلینگ هالند در دوران حضور در نروژ داشت و حتی قبل از انتقال این بازیکن به دورتموند، شایعاتی در مورد حضور هالند در اولدترافورد نیز مطرح شده بود. شیاطین سرخ همچنان به دنبال خرید این ستاره گلزن و 20 ساله هستند و اوله گونار سولسشر مدعی شد معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

1575188

 

اوله گونار سولسشر گفت: "من فکر می کنم وقتی بازیکنی از دوران کودکی زیر نظر شما بوده، طبیعی است که روند رشد و بازی های او را دنبال کنید. من همین حالا نیز با ارلینگ هالند در تماس هستم و تماشای تبدیل شدن او به ستاره امروزی برایم خوشحال کننده بوده است. ارلینگ هالند در حال حاضر بازیکن دورتموند است, پس صحبت کردن در مورد این بازیکن بی احترامی به دورتموند محسوب می شود. من برای او آرزوی موفقیت دارم و باید دید در آینده زندگی چه چیزهایی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

احتمال انتقال خوان ماتا به سری آ؟ من تعجب نمی کنم که تیم های دیگر به جذب او علاقمند باشند. خوان ماتا هم یک بازیکن بزرگ و هم یک انسان فوق العاده است. من مطمئن هستم که ماتا در صورت تمایل قادر بوده با باشگاه های دیگر صحبت کند و ما نیز مکالمات خوبی با یکدیگر داریم."

دیدگاه‌ها