کد خبر : 1739763 | 06 اسفند 1399 ساعت 18:56 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی: می خواهیم دوباره میلان سابق بشویم

استفانو پیولی ابراز امیدواری کردی تیمش دوباره به میلان هفته های گذشته تبدیل شود.

استفانو پیولی: می خواهیم دوباره میلان سابق بشویم

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف در سری آ و شکست سنگین در دربی میلان باعث شده حالا روسونری چهار امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشد. دیدار هفته گذشته میلان در لیگ اروپا در بلگراد برابر ستاره سرخ با نتیجه 2-2 تمام شد و حالا در آستانه دیدار برگشت، استفانو پیولی مدعی شد تیمش به دنبال پیشروی در این تورنمت است.

 

استفانو پیولی گفت: "ما برای صعود به دور بعدی باید کیفیت زیادی ارائه دهیم. مصدومیت اسماعیل بن ناصر عود نکرده، اما ما این بازیکن را این هفته در اختیار ندارم و امیدواریم بتوانیم خیلی زود از او در ترکیب استفاده کنیم. شرایط فرانک کسیه خوب است و او برای بازی فردا شب در دسترس خواهد بود. باید چه گزینه هایی را برای حضور در میدان انتخاب می کنیم.

 

1570321

 

این گروه از کیفیت خود آگاه است. ما می خواهیم واکنش نشان داده و ثابت کنیم که می توان هم فوتبال خوبی بازی کرد و هم نتیجه گرفت. ما آخرین بازی میلان را آنالیز کرده و متوجه شدیم فقط در پایان نیمه اول و ابتدای دوم خودمان بودیم. ما با شدت کمی بازی کردیم. شما ممکن است مغلوب شوید و شکست در چنین بازی هایی به منزله ناکامی نیست، اما ادامه این روند دیگر ناکامی محسوب می شود. ما باید دوباره با ریتم همیشگی و ثبات کارمان را شروع کنیم.

 

بازیکنان میلان انگیزه دارند مانند هفته های قبل ظاهر شوند. من به تیمم گفتم که 90 روز تا پایان فصل باقی مانده است و این روزهای تعیین کننده ای برای فصل ما خواهد بود. اگر همه چیز خوب پیش برود، ممکن است 93 روز تا فینال لیگ اروپا در تاریخ 26 می باقی مانده باشد. ما می خواهیم در اروپا عملکرد خوبی داشته باشیم، من بازیکنان زیادی دارم تا سطح تیم را بالا نگه دارم. فردا یک بازی پیچیده پیش روی ماست، اما می توانیم از پس آن بر بیاییم. ما می خواهیم در اروپا پیش برویم."

دیدگاه‌ها