کد خبر : 1739768 | 06 اسفند 1399 ساعت 19:24 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون دشوار بشاگردی بعد از شوک بزرگ (عکس)

دروازه بان گل گهر بعد از روز غیرمنتظره ای که در آخرین بازی نیم فصل تجربه کرد، خود را برای دور برگشت آماده می کند.

به گزارش ورزش سه؛ بعد از نیمکت نشینی متوالی در 11 هفته لیگ، مهرداد بشاگردی در هفته سیزدهم اولین بازی خود را برای گل گهر در لیگ بیستم انجام داد. او که نیمکت نشین علیرضا حقیقی شده بود، حضور موفقی در سه بازی ابتدایی اش در ترکیب گل گهر داشت.

 

بشاگردی در دو بازی ابتدایی خود برای گل گهر مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان در هفته های سیزدهم و چهاردهم موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد. این در حالی بود که پیش از حضور بشاگردی در ترکیب، گل گهر در طول 7 هفته متوالی تنها یک بار موفق به کلین شیت با علیرضا حقیقی شده بود.

 

بشاگردی در بازی سوم خود در لیگ بیستم مقابل نساجی اولین گل فصلش را دریافت کرد اما همچنان آمار خوبی داشت؛ دریافت تنها یک گل در سه بازی، خیال گل گهری ها را با وجود بشاگردی در درون دروازه راحت کرده بود. همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه در بازی معوقه با پرسپولیس که آخرین بازی نیم فصل سیرجانی ها بود، یک روز تلخ و غیرمنتظره برای آنها رقم خورد.

 

بشاگردی در بازی با پرسپولیس با دریافت 5 گل، نقره داغ شد. این 5 گل آمار درخشان بشاگردی را به شدت تحت الشعاع قرار داد تا دروازه بان گل گهری ها پایان تلخی در نیم فصل داشته باشد.

 

1575944

 

این روزها گل گهری ها در حال برگزاری تمرینات خود برای نیم فصل دوم هستند و آن گونه که از شواهد بر می آید، شاهد تداوم حضور بشاگردی در دروازه آنها خواهیم بود. این دروازه بان 36 ساله سخت در حال تمرین است تا بتواند با شروعی خوب در نیم فصل دوم، خاطره تلخ بازی با پرسپولیس را از یاد برده و بار دیگر آرامش را به قفس توری گل گهر بازگرداند.

 

گفتنی است که گل گهر در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، روز دوشنبه هفته آینده میهمان سپاهان خواهد بود و بشاگردی کار سختی مقابل بهترین خط حمله و آقای گل نیم فصل اول خواهد داشت.

دیدگاه‌ها