کد خبر : 1739772 | 06 اسفند 1399 ساعت 19:29 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

با انتقال تیم ضربه بزرگی به نیروی انتظامی وارد کردند؛

شاهرخی: پاس را قربانی دسیسه های سیاسی کردند

پیشکسوت و سرمربی اسبق باشگاه پاس تهران می گوید با وجود همه موضوعات غیر واقعی که در مورد انتقال پاس به همدان مطرح می شود این باشگاه قربانی دسیسه های سیاسی و تبلیغاتی شده است.

شاهرخی: پاس را قربانی دسیسه های سیاسی کردند

به گزارش "ورزش سه"، همایون شاهرخی سرمربی سابق پاس تهران که این روزها با نام پاس همدان به حیات خود در رقابت های دسته دوم فوتبال ایران ادامه می دهد، در خصوص انتقال این تیم به همدان گفت: ما در مورد این موضوع بارها صحبت کردیم. کسی که یک خلافی مرتکب می شود با حرف های نادرست بعدی خلاف بعدی را انجام می دهد. اینکه می گویند پاس گران اداره می شد واقعیت ندارد. 50 سال قبل از آن هم گران اداره می شد، پس چرا منحل نشد؟ اینکه می گویند پاس در حال انحلال بود و این تیم را نجات دادیم هم واقعیت ندارد. مگر پاس باشگاه کوچکی بود که در حال انحلال باشد؟ ای کاش واقعیت ها را بگویند.


شاهرخی اضافه کرد: پاس را قربانی دسیسه های سیاسی کردند. می خواستند برای کارهای تبلیغاتی خودشان تیم را به جای دیگری بفرستند و این کار را کردند. پاس بزرگ تهران مهد قهرمان پروری کشور که در همه رشته های ورزشی قهرمان بود را نابود کرد. پاس برای این آقایان بی اهمیت بود. لطمه بزرگی به نیروی انتظامی وارد کردند. خانواده های این عزیزان در همین مجموعه ورزش می کردند.


شاهرخی بخش پایانی صحبت هایش را با ابراز امیدواری خاتمه داد و عنوان کرد: من که به آخر راه رسیده ام اما همه پاسی های قدیمی و حتی جوان تر ها و بازیکنان سابق این باشگاه امید دارند روزی پاس به اوج برگردد و دوباره زنده شود.

دیدگاه‌ها