کد خبر : 1739787 | 06 اسفند 1399 ساعت 20:25 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره محبوب فرانک لمپارد خواهان جدایی از چلسی

به نظر می‌رسد که تامی آبراهام، ستاره انگلیسی چلسی، قصد دارد در تابستان از این تیم جدا شود.

ستاره محبوب فرانک لمپارد خواهان جدایی از چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی چلسی، او خواهان این شد که تامی آبراهام بعد از گذراندن یک دوره قرضی فوق العاده موفق در استون ویلا به استمفوردبریج برگردد و از فصل 20-2019 برای آبی های لندن به میدان برود.

 

مهاجم انگلیسی اتفاقاً بعد از حضور در چلسی خیلی زود توانست به یک مهره ثابت زیر نظر فرانک لمپارد تبدیل شود و گلزنی های پیاپی او در ترکیب این تیم باعث شد که نوید ظهور یک دیدیه دروگبای دیگر در استمفوردبریج به هواداران چلسی داده شود.

 

 

1572797

 

 

با این حال بعد از گذشت مدتی مصدومیت های پیاپی و عملکرد ناامید کننده تامی آبراهام، باعث شد که او جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست بدهد و بعد از جدایی فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل کمتر از این ستاره انگلیسی بازی گرفته شده است.

 

در همین رابطه اتلتیک مدعی شده که باشگاه چلسی قصد دارد در تابستان تمام تلاش خود را برای جذب ارلینگ هالند انجام دهد و او را به خدمت بگیرد. در واقع همین موضوع باعث شده که تامی آبراهام خواهان جدایی از جمع آبی ها باشد زیرا او قصد ندارد به یک نیمکت نشین محض تبدیل شود. این در حالی است که باشگاه چلسی نیز می تواند از پول فروش او بخشی از مبلغ خرید هالند را فراهم کند.

دیدگاه‌ها