کد خبر : 1739802 | 06 اسفند 1399 ساعت 22:09 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

قائدرحمتی: تیم متفاوتی در نیم‌فصل دوم می‌بینید

هافبک نساجی معتقد است در دور برگشت عملکرد بهتری ارائه می‌دهند و از پایین جدول جدا می‌شوند.

قائدرحمتی: تیم متفاوتی در نیم‌فصل دوم می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی در خصوص آخرین شرایط خود اظهار کرد: متاسفانه در چهار بازی آخر نیم‌فصل مصدوم بودم، اما الان کم کم تمریناتم را شروع کردم و می‌توانم از بازی با آلومینیوم به زمین بروم.

 

او با بیان اینکه تمرینات خوبی را زیر نظر آقای جلالی دنبال می‌کنیم، ابراز کرد: یک هفته تاخیر در مسابقات نیم‌فصل دوم کاملا به نفع ما بود تا از نظر تاکتیکی به شرایط بهتری برسیم و با اضافه شدن نفرات جدید آماده‌تر از قبل به استقبال بازی با آلومینیوم برویم. امیدوار هستیم تا در نیم‌فصل دوم خوب کار کنیم و نساجی را به جایگاه واقعی خود برسانیم. به نظرم در ادامه فصل تیم متفاوتی از ما خواهید دید.

 

هافبک نساجی با تاکید بر اینکه امید زیادی به بازی‌های دور برگشت داریم، عنوان کرد: تیم ما در نیم‌فصل اول خوب کار کرد ولی با بدشانسی مواجه شد. از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نمی‌کردیم وگرنه تیم خوبی داشتیم. امیدوار هستم در نیم‌فصل دوم بدشانسی دست از سر ما بردارد و به نتایج دلخواه برسیم.

 

قائدرحمتی در خصوص کار با مجید جلالی در نساجی عنوان کرد: همه آقا مجید را می‌شناسند و می‌دانند ایشان مربی با دانش و کار بلدی است که به تیم آرامش داده‌اند. آقا مجید مربی زحمتکش و از نظر فنی فوق‌العاده است. ان‌شاالله در کنارشان خوب کار کنم و برای تیم مثمر ثمر باشم. باید در نیم‌فصل دوم تلاش کنیم تا نتایج دور رفت جبران شود و دل هواداران خوب نساجی و مردم قائم‌شهر و مازندران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها