کد خبر : 1739843 | 07 اسفند 1399 ساعت 09:50 | 31K بازدید | 4 دیدگاه

خشم گاسپرینی؛ این نوع داوری خودکشی فوتبال است

جان پیرو گاسپرینی از قضاوت شب گذشته دیدار آتالانتا برابر رئال مادرید انتقاد کرد.

خشم گاسپرینی؛ این نوع داوری خودکشی فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا امیدوار بود با توجه به سیل مصدومان رئال مادرید در مسابقه دیشب برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کند اما اخراج دقایق ابتدایی رمو فرولر کار را برای شاگردان جان پیرو گاسپرینی دشوار کرد و نهایتا آنها با دریافت گل در دقیقه 86 نتیجه را واگذار کردند.

 

 

1576091

 

 

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، بعد از پایان بازی به شدت از عملکرد داوری مسابقه انتقاد کرد و گفت: " بازی خراب شد. فصل گذشته بعد از هرج و مرج فراوان بالاخره قانون هند تصحیح شد. اکنون این دغدغه را داریم که هرگونه تماس را در فوتبال از بین ببریم و این یک خودکشی برای این ورزش محسوب می شود.

 

من به خاطر اعتراض کردن در سری آ محروم شدم و اگر اکنون هم حرفی بزنم احتمالاً یوفا یک ماه محرومم خواهد کرد‌ اما این خودکشی فوتبال محسوب می‌شود. ما نمی توانیم داورانی داشته باشیم که هرگز بازی نکرده اند و تفاوت بین چالش و خطا را متوجه نمی شوند. اگر آنها این تفاوت ها را متوجه نمی شوند باید بگویند و سراغ کار دیگری بروند. آنها باید داورانی را بیاورند که خودشان قبلا فوتبال بازی کرده اند."

 

 

1576095

 

 

گاسپرینی در ادامه گفت: "شما مدت ها منتظر این رویداد می‌مانید و سپس این گونه خراب می شود. به هر حال ممکن است ما باخته باشیم و من از نتیجه شکایتی ندارم اما حداقل می توانستیم بازی خودمان را انجام دهیم."

دیدگاه‌ها