کد خبر : 1739857 | 07 اسفند 1399 ساعت 11:40 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی جالب زیدان با گلزن رئال مادرید مقابل آتالانتا

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، می گوید انتظار نداشته فرلاند مندی چنین گلی را به ثمر برساند.

شوخی جالب زیدان با گلزن رئال مادرید مقابل آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات رفته مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با انجام دو بازی به پایان رسید. در یکی از این مسابقات رئال مادرید در مقابل تیم آماده آتالانتا قرار گرفت و نهایتاً موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد تا امید زیادی به صعود داشته باشد. البته اخراج دقایق ابتدایی رمو فرولر، هافبک آتالانتا، در کسب این پیروزی برای رئالی ها تاثیر گذار بود.

 

 

1576114

 

 

بدون شک بهترین بازیکنان رئال مادرید در مسابقه شب گذشته مدافع فرانسوی این تیم یعنی فرلاند مندی بود. او در دقیقه 17 با فرار فوق العاده خود منجر شد که داور مسابقه بازیکنان آتالانتا را از زمین مسابقه اخراج کند تا کار در ادامه برای لوس بلانکوس راحت‌تر شود.

 

این اما پایان درخشش مندی در این مسابقه بود و او در دقیقه 86 با ضربه ای مهار نشدنی و با پای راست گل پیروزی بخش رئال مادرید را به ثمر رساند. زین الدین زیدان پس از پایان بازی دیشب شوخی جالبی با این مدافع فرانسوی و گلزنی او با پای غیر تخصصی انجام داد و گفت: " بله این یک اتفاق از قبل برنامه‌ریزی شده بود اما بازیکنی که قرار بود شد شوت بزند فرلاند نبود، اما خوب... او با پای راست خود گلزنی کرد.

 

 

1576112

 

 

من فکر می کنم که او بعضی اوقات ضربات با قدرت بیشتری با پای راست خود می زند. او با پای چپ و راحت‌تر است اما ممکن است که پای راستش قدرتمند تر عمل کند.

دیدگاه‌ها