کد خبر : 1739859 | 07 اسفند 1399 ساعت 11:50 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

اندرلخت به دنبال انتقال رایگان مجید حسینی

رسانه های بلژیکی و ترکیه خبر از عزم جدی باشگاه اندرخلت برای به خدمت گیری مجید حسینی بازیکن ایرانی ترابزون اسپور داده اند.

اندرلخت به دنبال انتقال رایگان مجید حسینی

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون اسپور به روزهای پایانی قرارداد خود با این باشگاه نزدیک می شود و مذاکرات مدیران این تیم ترکیه ای با حسینی تاکنون بی نتیجه بوده و موفق به تمدید قرارداد با حسینی نشده اند و حالا باشگاه اندرلخت مشتری پر و پا قرص حسینی محسوب می شود.


وب سایت Footnews در خبری نوشته است: اندرلخت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده کار زیادی خواهد داشت و به نظر نمی رسد تا آن زمان راه حلی برای مشکلات مالی پیدا شود. مدیر ورزشی پیتر وربکه باید دوباره خلاقیت ایجاد کند. در سپتامبر گذشته اندرلخت با مجید حسینی مدافع میانی 24 ساله که در ترابزون اسپور بازی می کند، ارتباط داشت. او به بلژیک نیامد، اما اندرلخت دوست دارد بار دیگر شانس خود را با توجه به ادعای رسانه های ترکیه امتحان کند. این ایرانی در روزهای پایانی قرارداد خود است و مذاکرات برای توافق جدید با ترابزون اسپور فعلاً در بن بست است.

 

1576117


این وب سایت در ادامه نوشته است: ترابزون اسپور می خواهد حسینی را حفظ کند و باشگاه های دیگری نیز به جذب او علاقه مند هستند. شارلوا یکی از آنها خواهد بود. تیم های دیگری مانند سمپدوریا، المپیاکوس و چند باشگاه ترکیه دیگر به دنبال جذب این بازیکن هستند. 


روزنامه گاتزتا دامگا ترکیه نیز نوشته است: مجید حسینی که پس از انتقال از استقلال نامش را در لیست بسیاری از تیم های اروپایی برای جذب خود دید، پس از مصدومیت و فرم بد، بازگشت بسیار خوبی به میادین داشت. در غیاب ویتور هوگو او تقریباً عالی عمل کرده بود و خودش را به تیم ثابت کرد. عبدالله اوچی خواهان حفظ شاگرد خود شد در حالیکه حسینی قبلا درخواست جدایی کرده بود. اما اکنون فصل رو به پایان است و ممکن است اوضاع برای حسینی تغییر کند. او از تیم های زیادی پیشنهاد داشته است.

 

1576116

 

دیدگاه‌ها