کد خبر : 1739873 | 07 اسفند 1399 ساعت 14:13 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

هافبک سابق رئال: گفته بودم زیدان را دستکم نگیرید

استفان کامبیساو ستاره آرژانتینی سابق رئال و اینتر می گوید که انتظار نمایشی خوب از رئال را داشت و سورپرایز نشده است.

هافبک سابق رئال: گفته بودم زیدان را دستکم نگیرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته توانست در برگامو با یک گل بر آتالانتا پیروز شده و شانس صعودش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را افزایش دهد. در این بازی داور با کارت قرمز زودهنگامش به مدافع آتالانتا شرایط برای رئال را ساده تر نیز کرد. کهکشانی ها 9 غایب داشتند و خیلی ها معتقد بودند با این وضعیت یک تساوی هم نتیجه خوبی خواهد بود ولی استبان کامبیاسو پیش از بازی هشدار داده بود که رئال برای پیروزی بازی خواهد کرد.

کهکشانی ها در شرایط 11 به 11 نیز بازی را بهتر شروع کرده بودند ولی طبعا 10 نفره شدن میزبان، بازی را به سمت و سویی دیگر برد.

 

 

1576153

 

 

کامبیاسو پس از اتمام بازی به اسکای اسپورتس گفت:« رئال غایبان زیادی داشت ولی من اطمینان داشتم که رئال بدون بازیکنان بزرگش هم نمایش خوبی خواهد داشت. هرگز نباید رئال و زیدان را دستکم گرفت.»

 

 

1576024

 

 

کارت قرمز:« من هم معتقدم کارت قرمز داور منصفانه نبود ولی آتالانتا پس از 10 نفره شدن هم به خوبی دفاع کرد و اجازه نداد شکستی سنگین به ثبت برسد و همچنان دارای شانس صعود خواهد بود هرچند که کار در مادرید به مراتب دشوارتر خواهد بود.

دوست داشتم بازی 11 به 11 ادامه پیدا می کرد تا آتالانتا بتواند برابر تیمی بزرگ مثل رئال، نبردی پایاپای داشته باشد اما داور اجازه نداد.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها