کد خبر : 1739915 | 07 اسفند 1399 ساعت 18:30 | 36.3K بازدید | 2 دیدگاه

ادامه نمایش های پرنوسان

وینیسیوس یک قطار دیگر را از دست داد

وینیسیوس با ارائه نمایشی ضعیف برابر آتالانتا در نیمه دوم تعویض شد و نتوانست از این فرصت خوب برای اثبات توانایی هایش به زیزو استفاده کند.

وینیسیوس یک قطار دیگر را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رئال مادرید مقابل آتالانتا به برتری 1-0 رسید و توانست قدمی بزرگ برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان بردارد. در این مسابقه آتالانتا در دقیقه 15 یک اخراجی داد ولی با این حال رئال برای رسیدن به گل تا دقیقه 86 ناکام ماند تا اینکه فرلاند مندی با شوت پای راست خود تک گل تیمش را ثبت کرد.

 

 

1576045

 

 

این بازی بدون حضور کریم بنزما برگزار شد و همین مسئله باعث شده بود تا طرفداران رئال با نگرانی بزرگی روبه‌رو شوند. در این فصل بنزما گلزن اصلی رئال مادرید است و پس از او کاسیمیرو قرار دارد و اثری از مهاجمان دیگر زیدان نیست.

 

در مسابقه دیشب هم وینیسوس به طرز عجیبی موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست داد و در ضربات پایانی ناامیدکننده ظاهر شد. او در این فصل 30 بازی برای رئال مادرید انجام داده و به آمار 3 گل و 3 پاس گل رسیده است. بازی دیشب فرصت خوبی برای اثبات ارزش های بازیکن برزیلی بود ولی وینی یک قطار دیگر را هم از دست داد.

 

 

1576057

 

 

از طرف دیگر مارکو آسنسیو نیز آمار ناامیدکننده‌ای را ثبت کرده و طی 30 بازی 2 گل و 2 پاس گل را به نمایش گذاشته است. او که فصل گذشته در دوران بازگشت فوتبال نمایش درخشانی از خود به اجرا گذاشت ولی در این فصل یک عملکرد ناامیدکننده را به ثبت رسانده است.

رئال مادرید دوشنبه شب از ساعت 23 و 30 دقیقه در خانه به مصاف رئال سوسیداد می‌رود و یکشنبه بعد باید دربی مادرید را برگزار کند. زیدان می‌داند در نبود مهاجم اصلی خود یعنی بنزما کار سختی در پیش خواهد داشت و به همین دلیل باید دید چه زمانی این مهاجم بازخواهد گشت.

 

 

1572478

 

 

در جدول گلزنان رئال مادرید در لالیگا، بنزما با 12 گل در صدر و پس از او کاسمیرو با 5 گل در رده دوم قرار دارد. والورده و لوکا مودریچ با 3 گل رده سوم قرار گرفته‌اند و اثری از مهاجمان دیگر مادرید نیست. در لیگ قهرمانان اروپا نیز بنزما با 4 گل آقای گل مادرید است و پس از او کاسمیرو،  ادن هازارد، فرلاند مندی، لوکا مودریچ، رودریگو، سرخیو راموس و وینیسوس با یک گل قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها