کد خبر : 1739969 | 08 اسفند 1399 ساعت 09:16 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

صعود یونایتد به دور بعد لیگ اروپا؛

سولسشر: شکست‌ها بیش از پیروزی‌ها در یاد می‌ماند

پس از تساوی بدون گل منچستریونایتد برابر رئال سوسیداد در دیدار برگشت از دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا و صعود این تیم به مرحله بعد، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، امیدوار است شاگردانش بتوانند خاطره شکست در دیدارهای نیمه نهایی فصل پیش را پاک کنند.

سولسشر: شکست‌ها بیش از پیروزی‌ها در یاد می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود به دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا با برتری 4-0 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر رئال سوسیداد،  سولسشر مطمئن است که منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد و فرهنگ این تیم در حال بهبود و بهتر شدن است.

 

شیاطین سرخ در فصل 20-2019 لیگ اروپا در مرحله نیمه نهایی از این رقابت ها حذف شدند و از راهیابی به فینال بازماندند اما سولسشر امیدوار است که با استفاده از تجارب شکست های گذشته بتواند این بار به همراه شاگردانش ماموریت بردن جام را به سرانجام برساند.

 

1576314

 

سولسشر گفت: "شما شکست ها را معمولا بیش از پیروزی ها به خاطر می آورید. وقتی در هر رقابتی به نیمه نهایی می رسید بسیار به قهرمانی نزدیک شده اید.

 

ما گروهی هستیم که بسیار به هم نزدیکیم. ما می خواهیم از این مرحله هم جلوتر برویم اما وقتی قبلا شکست خورده ای دلت می خواهد که این بار بهتر عمل کنی. فرهنگ ما دارد پیشرفت می کند و بازیکنانی فوق العاده و مربیانی فوق العاده داریم."

 

منچستریونایتد روز یکشنبه در لیگ برتر و در استمفورد بریج میهمان چلسی است و سه روز بعد به مصاف کریستال پالاس می رود.

 

1576317

 

سرمربی منچستریونایتد در این باره افزود: "از حالا تا زمان تعطیلات بازی های ملی فکر می کنم که شش یا هفت بازی داریم، همه بازی های مهمی هستند، پس این سه هفته برای ما بسیار حیاتی و مهم خواهند بود.

اما اعتماد به نفس خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم چند بازیکن مصدوم را هم دوباره در ترکیب خود ببینیم."

 

سولسشر راجع به وضعیت مصدومان این تیم گفت: "وضعیت جیمز را امشب باید بررسی کنیم. اسکات، فن  ده بیک و ادینسون را امیدواریم برای بازی بعدی در اختیار داشته باشیم. پل پوگبا هنوز چند هفته ای باید بیرون از ترکیب باشد و استراحت کند."

 

دیدگاه‌ها