کد خبر : 1739970 | 08 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا؛

پیولی: میلان باید بر بازی‌ تسلط بیشتری داشته باشد

پس از تساوی 1-1 شب گذشته میلان برابر ستاره سرخ بلگراد 10 نفره و صعود به دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا، استفانو پیولی، سرمربی روسونری، گفت که این تیم نیاز دارد تا بیش از این بر بازی ها تسلط داشته باشد.

پیولی: میلان باید بر بازی‌ تسلط بیشتری داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، تساوی شب گذشته میلان نیز یک نتیجه مایوس کننده دیگر برای روسونری بود که با وجود صعود به دور بعد لیگ اروپا با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، نتوانست در دیدار رفت و برگشت تیم 10 نفره ستاره سرخ بلگراد را در هر دو مسابقه شکست دهد.

 

1576318

 

پیولی گفت: "تیم ما ممکن است جوان باشد اما روحیه ای بالغ دارد. مشخص است که در حال حاضر در بهترین فرم خود نیستیم. پیروزی های بسیاری که داشته ایم به ما انرژی و اعتماد به نفس دادند و حالا این دو فاکتور را اندکی کم داریم.

 

جای تاسف است که ما این موقعیت را با کمی دقت بیشتر در پاسکاری و انتخاب‌های‌مان بهتر کنترل نکردیم، اما مهمترین موضوع صعود در برابر تیمی بود که در هر دو بازی رفت و برگشت برای ما دردسر ایجاد کرد.

 

در بازی رفت دست از تلاش برای رسیدن به گل سوم برداشتیم. این بار این کار را نکردیم و با ربیچ و ابراهیموویچ شانس هایی داشتیم. در این مرحله از بازی ها همه چیز به جزییات مربوط می شود و کوچکترین اختلاف ها می توانند تفاوت بزرگی را ایجاد کنند."

 

در حالی که هیچکس قبلا روی میلان حساب نمی کرد، اکنون این احساس به وجود آمده است که روسونری برای گرفتن نتیجه تحت فشار است.

 

1576320

 

پیولی افزود: "اگر به این فصل فکر کنیم می بینیم که همچنان پر است از نکات مثبت. فصل اینجا به پایان نمی رسد، پیروزی در لیگ اروپا به شما جایگاهی در چمپیونزلیگ خواهد داد.

ما داریم اشتباهات بیشتری را مرتکب می شویم و ثبات گذشته را نداریم، اما این برای ما قدمی بسیار مهم و سکوی پرتابی بود و خیلی مهم بود که توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

 

فکر می کنم که ممکن است ببیش از خستگی جسمی و فیزیکی، دچار خستگی های روانی شده ایم. من سعی می کنم در طول بازی در کنار بازیکنانم بمانم و به آنها روحیه قدرت بدهم، اما مسئولیت به دوش آنها است و شاید فشار شروع به حس کردن فشارها کرده اند. آنها نباید احساس فشار کنند، زیرا که ما داریم یک فصل چشمگیر را پشت سر می گذاریم و از سر گذراندن لحظات دشوار به ما کمک می کند تا در آینده قویتر شویم.

 

در گذشته می توانستیم بیشتر بازی را کنترل کنیم، از عقب پاسکاری کنیم، خیلی سریع در حمله فرصت گلزنی به وجو بیاوریم. فکر می کنم بخشی به این دلیل است که رقبا حالا ما را بیشتر می شناسند و بخشی به این خاطر است که حالا ما به سرعت گذشته حرکت نمی کنیم.

ما باید سلطه بیشتری بر بازی ها داشته باشیم، حرکات هماهنگ بیشتری ایجاد کنیم و با شدت و حدت بیشتری در حمله ها مهاجمان خود را صاحب توپ کنیم."

 

دیدگاه‌ها