کد خبر : 1739974 | 08 اسفند 1399 ساعت 10:29 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولویت PSG برای امباپه؛

چرا PSG می‌خواهد امباپه را تا جام‌جهانی حفظ کند

سریال طولانی رفتن یا ماندن امباپه در PSG به زودی به پایان می رسد و به نظر می رسد مذاکرات پاریسی ها با ستاره جوان فرانسوی بالاخره به پایان خود نزدیک شده است.

چرا PSG می‌خواهد امباپه را تا جام‌جهانی حفظ کند

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم کیلیان امباپه بر ماندن یا رفتن از پاریس به زودی مشخص خواهد شد و مارکا گزارش کرده که PSG می خواهد تا پایان مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، تکلیف این ستاره جوان را مشخص کند.

 

بارسلونا پس از شکست 4-1 در دیدار رفت در نوکمپ، در تاریخ 20 اسفند در پارک دو پرنس میهمان پاریسی ها است و لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، تایید کرده که موضوع آینده امباپه را بیش از این نمی شود به تعویق انداخت.

 

1576332

 

امباپه گفته است که در حال سبک و سنگین کردن پیشنهادات موجود است و اگر قرار باشد پیشنهاد PSG را برای تمدید قرارداد بپذیرد، باید خیلی سریع به باشگاه پاسخ دهد.

 

لئوناردو گفت: "ما به نقطه ای رسیده ایم که دیگر باید تصمیم نهایی خود را بگیریم. ما با هم صحبت کرده ایم، مدت ها است که در حال صحبت هستیم. موضع ما مشخص است و ما می دانیم که چه می خواهیم و خیلی زود تصمیم خواهیم گرفت."

 

1576331

 

موضع پاری سن ژرمن مشخص است و قصد دارد که هم نیمار و هم کیلیان امباپه را تا جام جهانی 2022 در اختیار داشته باشد. برای متقاعد کردن امباپه به ماندن، PSG به او افزایش قابل توجه دستمزد و همچنین پروژه ای میان مدت را پیشنهاد کرده است.

 

چیزی که پس از صحبت های اخیر لئوناردو مشخص شده است این است که امباپه به عنوان بازیکن آزاد PSG را ترک نخواهد کرد. ستاره فرانسوی PSG یا این تابستان پاریس را ترک خواهد کرد و یا حداقل تا پایان جام جهانی قطر در کنار پاریسی ها خواهد ماند.

 

دیدگاه‌ها