کد خبر : 1739984 | 08 اسفند 1399 ساعت 11:22 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

عاشورزاده: دوست داشتم در فینال لیگ برتر مبارزه کنم

قهرمان سابق تکواندو جهان گفت: طبق صحبت با کادر فنی تیم ملی تکواندو قرار است نفراتی که برای مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند در تورنمنت بلغارستان حضور داشته باشند.

عاشورزاده: دوست داشتم در فینال لیگ برتر مبارزه کنم

به گزارش "ورزش سه" فرزان عاشورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره نایب قهرمانی تیم لوازم خانگی کن در مسابقات لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: فکر می‌کنم فارغ از هر نتیجه‌ای اینکه تکواندو به روال قبلی خود بازگشت اتفاق بسیار خوبی بود. مسابقات لیگ باعث شد که بعد از حدود یک سال منظم‌تر تمرین کنیم. تیم ما برای حضور در دیدار نهایی با نتیجه 6 بر 2 مقابل مس کرمان به برتری دست یافت و من نیز مقابل حریفم پیروز شدم. در دیدار فینال نیز با صلاحدید کادر فنی مبارزه نکردم و با شکست مقابل شهرداری ورامین به مقام نایب قهرمانی رسیدیم.

 

وی در مورد اینکه دوست نداشت در دیدار پایانی حضور داشته باشد، گفت: صد درصد دوست داشتم، اما کادر فنی از قبل اعلام کرده بود که یک بازی برای من در نظر گرفته است و مقابل مس به میدان خواهم رفت. خدا را شکر توانستم بازی خود را نیز ببرم. از مجموعه تیم کن نهایت تشکر را دارم و با وجودی نایب قهرمانی امیدوارم در سالیان آینده نتایج بهتری را کسب کند.

 

قهرمان سابق تکواندو جهان راجع به غیبتش در لیست مسافران اعزامی به تورنمنت بین‌اللملی بلغارستان گفت: طبق صحبت با کادر فنی قرار است نفراتی که برای مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند در این مسابقات حضور داشته باشند. من نیز در اردوی یک ماهه تیم ملی و اردوی مشترک با بلغارستان حضور داشتم. از فریبرز عسکری تشکر می‌کنم و امیدوارم بعد از پایان تورنمنت بلغارستان، مجدداً فرصتی پیش بیاید تا در خدمت بچه‌های تیم ملی باشم.

 

عاشورزاده درباره اینکه تغییری در ترکیب مسافران اعزامی به قهرمانی آسیا ایجاد نخواهد شد، گفت: نفراتی که در مسابقات بلغارستان حضور خواهند داشت به قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد و فکر می‌کنم دو نفر نیز با توجه به کسب سهمیه در این مسابقات حضور خواهند شد. من هم باید بعد از مسابقات قهرمانی آسیا خود را برای رویدادهای آینده آماده کنم. مسابقات قهرمانی جهان نیز به نظر می‌رسد که پنج ماه به تأخیر افتاده و قرار است در دی ماه سال آینده برگزار شود.

 

وی در واکنش به انتقادات نسبت به حضور تیم بلغارستان و اردوی مشترک این تیم با تیم ملی کشورمان گفت: به هر حال در شرایط کرونایی هر اتفاقی حائز اهمیت است. بلغارستان نیز چند بازیکن خوب دارد و فرزاد ذوالقدری ملی‌پوش سابق تکواندو کشورمان به‌عنوان سرمربی در کنار این تیم است. ولادیمیر هم دیگر بازیکن خوب بلغارستان است که موفق به مدال جهانی شده است.

 

دارنده مدال طلا و برنز بازی‌های  آسیایی خاطر نشان کرد: حضور تیم بلغارستان در این شرایط باعث ایجاد انگیزه در ملی‌پوشان شد و در مجموع اردوی خوبی بود. تکواندو دیگر مختص چند کشور دنیا نیست و همه تیم‌ها بار فنی خوبی دارند و ما نیز باید از همه فرصت‌ها استفاده کنیم. از دید من که دو هفته با این تمرین مشترک داشتم، اردوی خوبی بود و بهترین‌ها را برای فرزاد ذوالقدری و ولادیمیر در مسابقات کسب سهمیه آرزو می‌کنم.

دیدگاه‌ها