کد خبر : 1739997 | 08 اسفند 1399 ساعت 12:49 | 25.9K بازدید | 2 دیدگاه

مالک چلسی مشکلی با ریخت و پاش 100 میلیون یورویی ندارد؛

چراغ سبز آبراموویچ به توخل برای خرید هالند

رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، به توماس توخل، سرمربی این تیم، برای امضای قرارداد با ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، درتابستان چراغ سبز نشان داده است.

چراغ سبز آبراموویچ به توخل برای خرید هالند

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند 20 ساله از زمان پیوستن به دورتموند در ژانویه سال 2020 بسیار خوش درخشیده و در لیست بازیکنان مورد نظر بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد.

 

بیلد گزارش کرده که چلسی یکی از جدی ترین مشتریان هالند است و مالک این باشگاه اجازه خرید این بازیکن را که بیش از 100 میلیون یورو خرج روی دست آبی ها خواهد گذاشت، صادر کرده است.

 

1576375

 

به این ترتیب ممکن است توماس توخل، که سابقه هدایت دورتموند را نیز در کارنامه دارد، به زودی مهاجم ارزشمند این تیم را از چنگ‌شان در آورد.

 

1576377

 

موافقت آبراموویچ با خرید هالند به این معنا است که آبی ها، پس از اینکه در تابستان گذشته نیز در خرید بازیکن بسیار ولخرجی کردند، باز هم دست به جیب شده و به هر قیمتی ستاره نروژی دورتموند را به استمفورد بریج بیاورند.

 

مینو رایولا ایجنت قدرتمند هالند نیز با اظهاراتی جنجالی در روزهای گذشته به شایعاتی مبنی بر پیوستن هالند به یک تیم لیگ برتری افزوده است.

رایولا در این باره گفت: " در حال حاضر حداکثر 10 باشگاه این قابلیت را دارند که برای جذب هالند اقدام کنند. این در حالی است که بین آنها چهار تیم انگلیسی خواهان او هستند."

 

دیدگاه‌ها