کد خبر : 1740001 | 08 اسفند 1399 ساعت 13:14 | 22.5K بازدید | 4 دیدگاه

کری‌خوانی سرمربی بحرین؛

سوزا: برای صعود از گروه ایران می‌جنگیم

یکی از رقبای ایران برای صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، بحرین است که توانست در دور رفت شاگردان ویلموتس را شکست دهد.

سوزا: برای صعود از گروه ایران می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه" «هلیو سوزا» سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بحرین در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت این تیم برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 گفت: فکر می‌کنم حریفانمان با احترام بیشتری نسبت به قبل به ما نگاه می‌کنند؛ حالا آنها با نگاه و احترام متفاوتی ما را می‌بینند و آنها دوست دارند مقابل ما بازی کنند و می‌دانند که برای شکست دادن ما خیلی مشکل خواهند داشت.

 

سرمربی بحرین درباره دیدارهای پیش‌روی تیمش توضیح داد: اگر در بازی اول مقابل کامبوج به پیروزی نرسیم، برد در سایر بازی‌ها هم سخت می‌شود؛ ما باید بر فلسفه بازی خودمان تمرکز کنیم و وقتی مسابقات دوباره شروع شود، ما بیشتر آماده خواهیم بود. بازی نخست، مهم‌ترین مسابقه است و بعد از آن به مسابقه بعدی فکر می‌کنیم.

 

سوزا در تشریح اهداف و ایده‌های بحرین در مسابقات مقدماتی جام جهانی ادامه داد: اگر هر اتفاقی مقابل ایده‌هایمان رخ بدهد، باید به جنگیدن ادامه بدهیم؛ باید کارمان را در بازی انجام بدهیم نه بعد از آن. برای تمام مسابقات آماده خواهیم شد ولی این فوتبال است. برابر مهم‌ترین تیم‌های این بخش از جهان بازی خواهیم داشت و با آنها می‌جنگیم و می‌خواهیم بر فضای آنها غلبه کنیم.

 

سرمربی پرتغالی تیم ملی بحرین در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ما می‌جنگیم و هر کاری برای گرفتن 9 امتیاز از سه مسابقه انجام می‌دهیم؛ اگر در هر بازی اشتباه کنید، مشکلات بیشتری برای رسیدن به اهداف ایجاد می‌شود.

 

گفتنی‌ست براساس تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در خردادماه 1400 به صورت مجتمع دنبال شود؛ بحرین یکی از رقبای تیم ملی ایران است که توانست در دور رفت شاگردان ویلموتس را شکست دهد و در جایگاه دوم گروه برای صعود به مرحله بعد با ملی‌پوشان ایرانی رقابت دارد.

دیدگاه‌ها