کد خبر : 1740008 | 08 اسفند 1399 ساعت 13:55 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

مکس راجع به فصل 2020 واقع‌بین است؛

مکس ورستپن: ترجیح می‌دهم در پیست حرفم را بزنم

مکس ورستپن که در حال آماده سازی برای شروع فصل جدید فرمول یک با ردبول است، قصد ندارد که قبل از شروع فصل بیهوده جو بدهد و ترجیح می دهد که حرفش را در پیست بزند.

مکس ورستپن: ترجیح می‌دهم در پیست حرفم را بزنم

به گزارش "ورزش سه"، فصل 2021 پنجمین فصل مکس ورستپن در تیم ردبول است و از این راننده جوان به عنوان یکی از بزرگترین رقبای لوییس همیلتون، قهرمان هفت باره جهان، در فصل جدید یاد می شود.

 

1576402

 

ورستپن راجع به شانس ردبول در به دست آوردن قهرمانی در این فصل گفت: "صادقانه بگویم ما هنوز نمی دانیم. من همیشه بسیار واقع بین هستم و هیچ معنایی ندارد که الان راجع به این چیزها صحبت کنیم.

باید به بحرین برویم (تست های پیش فصل) و آنجا ببینیم که اوضاع از چه قرار است. همچنین در اولین مسابقه ببینیم که موفق خواهیم شد یا نه.

می دانیم که میخواهیم کجا باشیم و به کجا می خواهیم برسیم و این چیزی است که الان باید تلاش کنیم و بفهمیم.

 

من نمی خواهم که جو الکی بدهم. می خواهم که همچنان بی سر و صدا بمانیم و روی کارمان تمرکز کنیم. باید حرف هایمان را روی پیست بزنیم نه کنار پیست! این چیزی است که من ترجیح می دهم."

 

1576397

 

مکس ورستپن که 10 پیروزی در مسابقات فرمول یک را در کارنامه خود دارد در این سال ها چهار هم تیمی مختلف را در گاراژ کناری خود دیده است. پس از برکناری آلبون در انتهای فصل قبل، در این فصل سرجیو پرز دوشادوش مکس مسابقه خواهد داد.

 

مکس در این باره افزود: "ما همیشه می خواهیم با هر دو ماشین تا جایی که می شود امتیازات بیشتری بگیریم. باید دید که آیا امسال اوضاع بهتر پیش می رود؟ هدف این است، ما همیشه همین را خواسته ایم که اوضاع را برای مرسدس سخت کنیم. آنها امسال هم شانس اول قهرمانی هستند. باید ببینیم اوضاع چطور پیش می رود."

 

دیدگاه‌ها