کد خبر : 1740037 | 08 اسفند 1399 ساعت 16:44 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست هواداران مربی بومی بود؛

نظری: از نظر پرداختی در میان بهترین‌ها هستیم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان می گوید میزان پرداختی این تیم یکی از بهترین ها در لیگ برتر بوده است.

نظری: از نظر پرداختی در میان بهترین‌ها هستیم

محمد نظری مدیرعامل جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگویی با ورزش سه درباره روند انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه و مطرح شدن نام گزینه های مختلف نظیر حمید درخشان اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: ما از میان مربیان توانمند و با سابقه، بومی و غیر بومی، بررسی هایی به عمل آوردیم. با توجه به اینکه مربی قبلی ما بدون خداحافظی از تیم رفتند، هواداران درخواست داشتند که از مربیان بومی استفاده کنیم و مسئولان محترم هم بر این موضوع تاکید داشتند و برای اینکه به این خواسته جامه عمل بپوشانیم، از بین مربیان بومی با بررسی هایی که انجام شد با آقای داریوش به توافق رسیدیم. ایشان مربی با دانش و توانمندی هستند که در نیم فصل دوم می توانند به تیم کمک کنند.

 


مدیرعامل سپس در مورد لیست ورودی و خروجی های نفت مسجد سلیمان در پنجره زمستانی بیان کرد: آقای یزدی در حال حاضر تیم را برای نیم فصل دوم آماده می کنند و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی در ادامه مسابقات بگیریم.  ایشان در عین حال تیم را هم سازماندهی می کند و در مورد لیست ورودی و خروجی هم منتظر نظر ایشان هستیم.  به امید خدا تیم در نیم فصل تقویت خواهد شد و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، در چند روز آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

 


محمد نظری سپس درباره مسئول نقل و انتقالات تیم توضیح داد: در حال حاضر با توجه به اینکه در حال تغییر ساختار و به روز رسانی هستیم، مسائل حقوقی که پیش تر توسط آقای سلیمانی انجام می شد را به شخص دیگری واگذار کرده ایم و ایشان معاونت حقوقی و جذب بازیکنان را در اختیار دارد.  باشگاه هایی خواهان همکاری با او شده اند و آقای سلیمانی استعفا داده ولی به دلیل اینکه به ظرفیت او در باشگاه نیاز داریم، با این درخواست مخالفت کردیم.  

 


بخش بعدی صحبت های مدیرعامل نفت مسجد سلیمان هم در رابطه با میزان پرداختی‌های باشگاه به اعضای تیم بود و در این زمینه اینطور توضیح داد: در بحث پرداختی ها یکی از باشگاه هایی هستیم که پرداختی های خوبی داشته و شاید در میان چهار یا پنج باشگاهی باشیم که بهترین پرداختی را داشته است؛ در نیم فصل هم به تمام تعهداتمان عمل کردیم. به امید خدا تا انتهای اسفندماه هم یک پرداختی دیگر خواهیم داشت و به امید خدا رضایت بازیکنان را جلب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها