کد خبر : 1740042 | 08 اسفند 1399 ساعت 16:56 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

کار شاگردان اکبری به بازی سوم کشیده شد

لیگ والیبال؛ ستاره‌های ارومیه اسیر شگفتی گنبد

تیم شهرداری گنبد در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید تا سرنوشت تیم صعودکننده به بازی سوم کشیده شد.

لیگ والیبال؛ ستاره‌های ارومیه اسیر شگفتی گنبد

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال به پایان می‌رسد.


در نخستین مسابقه امروز، دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند و شاگردان عظیم جزیده توانستند با شکست سه بر یک شهرداری ارومیه، سرنوشت تیم صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی را به بازی سوم بکشانند.

 

1576467


شاگردان پیمان اکبری که از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها هستند، در این بازی تنها در ست دوم با امتیاز 25 بر 19 به پیروزی رسیدند و در ست‌های اول، سوم و چهارم با ثبت امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 22 مغلوب شهرداری گنبد شدند تا دو تیم برای بازی سوم در روز یکشنبه به میزبانی شهرداری ارومیه آماده شوند.


ادریس دانشور بازیکن تیم شهرداری گنبد با کسب 20 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و مسعود غلامی هم با کسب 14 پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه بود.


تیم شهرداری ارومیه در بازی نخست با نتیجه 3 بر 2 مقابل گنبدی‌ها به پیروزی رسیده بود و حالا باید برای صعود به جمع 4 تیم در بازی سوم به برتری برسد.

 

1576466


در دومین مسابقه امروز، تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهداب یزد به مصاف یکدیگر می روند. شاگردان بهروز عطایی در مسابقه دور رفت موفق به شکست سه بر یک شهداب شده بودند.


روز گذشته نیز فولاد سیرجان و سپاهان اصفهان با کسب دومین پیروزی حضورشان در نیمه نهایی را قطعی کردند.

دیدگاه‌ها