کد خبر : 1740055 | 08 اسفند 1399 ساعت 17:55 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

فلیک: از بازگشت توماس مولر خیلی خوشحالیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، تایید کرد توماس مولر آماده بازگشت به میادین شده است.

فلیک: از بازگشت توماس مولر خیلی خوشحالیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با عملکردی فوق‌العاده و نتیجه 4-1 لاتزیو را شکست دهد تا علاوه بر پیمودن بخش زیادی از راه صعود، برد روحیه‌بخشی را کسب کرده باشد. این در حالی است که آنها ابتدای هفته مقابل فرانکفورت شکست خورده بودند و اکنون فاصله لایپزیش با باواریایی ها در صدر جدول به دو امتیاز کاهش یافته است.

 

بایرن مونیخ فردا شب در چارچوب هفته بیست و سوم بوندسلیگا میزبان کلن خواهد بود و هانسی فلیک سرمربی این تیم پیش از این بازی گفت: " وقتی شما بازی کلن برابر تیم‌های دورتموند، گلادباخ و ولفسبورگ را نگاه می کنید متوجه می شوید که آنها نتایج خوبی مقابل تیم‌های بالای جدول کسب کرده‌اند.

 

 

1576472

 

 

کلن تیمی است که به خوبی و به شکل فشرده دفاع می کند و از طرف دیگر نقطه اتکای این تیم روی بازیکنان سرعتی اش است. ما باید فردا برای این مسائل راه حل پیدا کنیم."

 

وضعیت توماس مولر: "توماس یک بازیکن استثنایی است. او بسیار فعال است و جو خاصی را به تیم تزریق می کند. او برای ما بسیار حرفه ای و مهم است زیرا او چیزهایی را که شما در یک تیم نیاز دارید تجسم می بخشد. ما خوشحالیم که او بازگشته است. او را فردا در اختیار خواهیم داشت اما در مورد حضورش در ترکیب اصلی تصمیمی نگرفتم."

 

 

1540082

دیدگاه‌ها