کد خبر : 1740073 | 08 اسفند 1399 ساعت 19:31 | 31.6K بازدید | 2 دیدگاه

تاکید دوباره پپ:

گواردیولا: بارسا و رئال هم می‌برند چون پول خرج می‌کنند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بار دیگر تاکید کرد که همه باشگاه های برتر اروپا برای رسیدن به موفقیت پول خرج می کنند، همان قدر که صدرنشین لیگ برتر در نبرد برای رسیدن به چهارمین قهرمانی لیگ خرج می کند.

گواردیولا: بارسا و رئال هم می‌برند چون پول خرج می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر مونشن گلادباخ در چمپیونزلیگ به طعنه گفته بود که موفقیت سیتیزن ها به دلیل پول خرج کردن است.

 

پس از پیروزی منچسترسیتی در بازی برابر مونشن گلادباخ، خبرنگاران از پپ گواردیولا راجع به رمز و رازی که پشت اقتدار فعلی این تیم قرار دارد، پرسیدند.

در حالی که بسیاری از مربیان سختکوشی، میل به پیروزی و شاید حتی شانس را دلیل موفقیت تیم خود اعلام می کنند، سرمربی سیتی پاسخی به این سوال داد که شاید هیچکس انتظارش را نداشت.

 

1576512

 

در کنفرانس خبری پس از  پیروزی برابر مونشن گلادباخ، خبرنگاری از گواردیولا پرسید که خودش دلیل اصلی رسیدن به رکورد 19 پیروزی پیاپی را چه می‌داند و سرمربی اسپانیایی که در چند سال گذشته بارها با این اتهام روبرو شده که تنها در تیم‌های ثروتمند می‌تواند موفق شود، در پاسخی طعنه‌آمیز گفت: "ما پول زیادی برای خرید بازیکنان خارق‌العاده بسیاری داریم. درست است؛ ما همیشه به خاطر پول برنده می‌شویم. بدون داشتن چنین بازیکنانی نمی توانیم این کار را انجام دهیم. این تیم گروه فوق العاده ای را تشکیل داده اند و از رابطه ای باورنکردنی با یکدیگر برخوردار هستند. آنها در هر مسابقه تنها به پیروزی فکر می‌کنند."

 

با این اظهارنظر سرمربی سیتی شما مطمئنا دیگر نمی توانید صداقت او را زیر سوال ببرید!

 

1576508

 

سیتی سال ها است که یکی از ولخرج ترین تیم های لیگ برتر در رابطه با به خدمت گرفتن بازیکنان مختلف بوده است. در دفاع از سیاست های سیتیزن ها در خرید بازیکن البته باید گفت که سرمایه گذاری آنها روی ستاره  ها در سال های اخیر بسیار موفق بوده.

در سال های اخیر ژائو کانسلو، ایلکای گوندوگان، کوین دی بروین، ریاض محرز و رحیم استرلینگ از بازیکنانی بودند که امضای قرارداد با آنها تصمیمی بی نظیر و محشر از آب در آمد.

 

گواردیولا موفق شده است با استفاده از این ستاره ها تیمی بسازد که یک ماشین برد است، در نتیجه گیری بسیار باثبات است و خیلی به ندرت اشتباه می کند.

 

1576501

 

اکنون و پیش از بازی فردا برابر وستهام، گواردیولا بار دیگر بر این نکته تاکید کرده و گفته که رقبای سیتیزن ها نیز پول زیادی خرج رسیدن به موفقیت می کنند.

 

گواردیولا گفت: "ما این داستان را پشت سر گذاشته ایم اما همیشه با ما خواهد بود. نه فقط یک روزنامه نگار، بلکه بسیاری می گویند که تنها دلیل موفقیت ما پول است. این می تواند درست باشد، ما می توانیم این موضوع را قبول کنیم.

تیم های دیگری هم هستند که بودجه ای بیشتر از ما دارند و بیشتر از ما پول خرج می کنند."

 

1576501

 

در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه های دیگر هم با چنین انتقادی مواجه می شوند، گواردیولا گفت: "نه این فقط مختص ما است! می توانم بگویم که ما در 30 یا چهل سال گذشته در جمع باشگاه های برتر نبوده ایم.

وقتی یونایتد قهرمان شد به این دلیل بود که بیشتر از بقیه پول خرج کرد، همین موضوع در مورد بارسلونا و رئال مادرید هم صدق می کند.

من احساس نمی کنم که ما هم در این مورد فرق چندانی با بزرگترین باشگاه های جهان داشته باشیم، اما باید این انتقادات را بپذیریم و به بهترین شکلی که می توانیم کارمان را انجام دهیم."

 

سیتی در صورت پیروزی برابر وستهام  در روز شنبه، اختلاف خود در صدر جدول را با منچستریونایتد در رده دوم به 13 امتیاز خواهد رساند.

 

دیدگاه‌ها