کد خبر : 1740075 | 08 اسفند 1399 ساعت 20:01 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش از بازی برابر منچستریونایتد؛

توخل: ژیرو و کاوانی الهام‌بخش هم‌تیمی‌هایشان هستند

توماس توخل، سرمربی چلسی، در آستانه بازی با منچستریونایتد در لیگ برتر ضمن تمجید از ژیرو و کاوانی گفت که شماره نه‌های سطح بالایی مثل ژیرو و کاوانی الهام‌بخش هم‌تیمی های‌شان هستند.

توخل: ژیرو و کاوانی الهام‌بخش هم‌تیمی‌هایشان هستند

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو و ادینسون کاوانی، دو مهاجم چلسی و منچستریونایتد می توانند در تعیین برنده در بازی روز یکشنبه این دو تیم نقشی اساسی داشته باشند.

ژیرو در  دیدار چلسی برابر اتلتیکو مادرید در چمپیونزلیگ توانست با یک گل آکروباتیک آبی ها را پیروز میدان کند.  در این میان اما سولسشر امیدوار است تا کاوانی با بهبود یافتن از مصدومیت جزئی که دارد بتواند روز یکشنبه در استمفورد بریج برابر چلسی به میدان برود.

 

دیدار چلسی و منچستریونایتد می تواند میدان دیدار دوباره مهاجم اروگوئه ای شیاطین سرخ و توماس توخل، سرمربی سابق این مهاجم در PSG نیز باشد.

در کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی آلمانی چلسی از ژیرو و کاوانی با تحسین یاد کرده است.

 

1576505

 

توخل گفت: "وقتی دارند در پایان بازی پیراهن های را با دیگر بازیکنان تعویض می کنند به آنها نگاه کنید! آنها کاملا روی فرم هستند. آمادگی بدنی آنها کلید موفقیتشان است. اولی صفر درصد چربی در بدنش دارد، ادی هم همینطور.

 

ادی بازیکنی مانند اولی است که به عنوان یک شماره 9 همواره نگران تیم است، برای تیم خودش را به دردسر می اندازد و زحمت می کشد، همیشه آماده است تا خود را فدا کند، همیشه آماده است تا به فضاهایی که باز می شوند بدود.این خصوصیاتی است که هر دو دارند.

در محوطه جریمه هر دو گلزنان قهاری هستند، هر دو باتجربه اند، آنها عصبی نمی شوند و هر دو بسیار خونسردند.

بنابراین هر دو مهاجمینی با کیفیت بسیار بالا هستند، شماره نه هایی با بالاترین کیفیت و به نظر من آمادگی بدنی آنها و همچنین انضباط فردی که رعایت می کنند، کلید موفقیت آنها است."

 

چلسی که در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد، به رغم شکست ناپذیری در 6 بازی نخست آبی ها با هدایت توخل، هنوز 6 امتیاز از منچستریونایتد عقب تر است.

 

هر دو تیم در تلاش هستند تا در یکی از چهار رده برتر لیگ را به پایان برسانند تا بتوانند به چمپیونزلیگ برسند. البته می شود گفت تمام تیم ها تا رده یازدهم جدول در تلاش برای رسیدن به یکی از چهار رده بالای جدول در انتهای فصل هستند.

 

1576503

 

توخل افزود: "امیدوارم بتوانیم پیروز شویم. این چیزی است که به دنبال آن هستیم. می دانیم که این چالش بزرگی است چرا که آنها رکورد خوبی در شکست ناپذیری در بازی های بیرون از خانه دارند. می دانیم که علیه تیمی بازی می کنیم که می تواند در هر لحظه که اراده کند ما را با توانایی های فردی بازیکنانش و سرعتش آزار دهد.

آنها در خارج از خانه تیم قدرتمندی هستند. می توانند خیلی فشرده دفاع کنند و با وینگرهایشان و راشفورد، برونو فرناندز، میسون گرین وود، ادینسون کاوانی، مارسیال و هر کسی که بازی می کند خیلی خوب توپ را به جریان می اندازند و دفاع کردن برابر آنها و در ضد حمله ها چالش بزرگی است.

اگر بتوانیم در این بازی پیروز شویم، برای ما نتیجه بسیار فوق العاده ای است و اگر آنها پیروز شوند، برای آنها نتیجه فوق العاده ای است چون فاصله خود با ما را افزایش داده اند."

 

چلسی در هفته ای بعد و پس از بازی برابر یونایتد با لیورپول، اورتون و لیدز بازی خواهد کرد که نتیجه این بازی ها می تواند تاثیر بسیار زیادی روی جایگاه آبی ها در پایان فصل داشته باشد.

دیدگاه‌ها