کد خبر : 1740080 | 08 اسفند 1399 ساعت 20:38 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

السد فاتح جام ولیعهد قطر شد؛

ناکامی یاران کریمی مقابل شاگردان ژاوی

تیم های الدحیل و السد امروز از ساعت 17:15 در استادیوم عبدالله بن خلیفه ورزشگاه خانگی الدحیل برگزار کننده دیدار پایانی جام ولیعهد قطر بودند.

ناکامی یاران کریمی مقابل شاگردان ژاوی

به گزارش ورزش سه؛ السد برای رسیدن به دیدار پایانی با یک گل از سد الریان گذشت و الدحیل نیز با نتیجه دو بر یک الغرافه را شکست داد. در همان دیداری که علی کریمی یک بار به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد و در ادامه با جبران اشتباه خود، یک گل نیز برای تیمش به ثمر رساند.

 

اولین عنوان قهرمانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ فوتبال باشگاهی قطر را پیشتاز بلامنازع لیگ ستارگان قطر، السد، با پیروزی ۰-۲ بر الدحیل در فینال جام چهار جانبه جام قطر (Qatar Cup) از آن خود نمود.

 

1576517

 

بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد، با دو گلی که در دقایق ۹ و ۷۷ وارد دروازه الدحیل نمود، عنوان قهرمانی جام قطر را از آن السد نمود. نکته جالب توجه در مورد این دیدار، تداوم طلسم گل نزدن های الدحیل مقابل السد در فینال ها بود. الدحیل در دو فینال گذشته مقابل السد در جام های شیخ جاسم و جام حذفی هم موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده بود.

 

علی کریمی، هافبک ایرانی الدحیل ۹۰ دقیقه کامل در ترکیب این تیم حضور داشت اما نتوانست مانع از قهرمانی یاران ژاوی شود.

 

1576515

 

جام قطر رقابتی سالیانه مابین چهار تیم صدر جدول فصل گذشته لیگ ستارگان این کشور هست که نخستین جام سه گانه فوتبال قطر هست.

 

لازم به ذکر است که دو تیم الدحیل و السد تا پیش از این دیدار در 9 فینال جام های مختلف قطر به مصاف هم رفته بودند که سهم هر دو تیم 4 پیروزی بوده و یک دیدار نیز به تساوی انجامید که الدحیل در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کرده بود تا سهم یاران کریمی در این 9 فینال، کسب پنج عنوان قهرمانی باشد.

 

1576518

دیدگاه‌ها