کد خبر : 1740091 | 08 اسفند 1399 ساعت 22:08 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای مشتریان هالند و سانچو

هانس یوآخیم واتسکه، نایب رییس بروسیا دورتموند، می گوید که این باشگاه تحت فشار مالی برای فروش هیچ بازیکنی نیست اما با توجه به بازی های پشت پرده این شرایط ممکن است خیلی زود عوض شود.

خبر خوب برای مشتریان هالند و سانچو

به گزارش "ورزش سه"، رییس باشگاه دورتموند در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده است راجع به فروش احتمالی بازیکنان این تیم و وضعیت اقتصادی باشگاه صحبت کرده است.

 

واتسکه گفت: در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا نمی توانم هیچ احتمالی را رد کنم. هر چند این لزوما هدف ما نیست. لازم است که یک تعادل مادلی برقرار کنیم: ما باید تیمی قدرتمند در زمین داشته باشیم و در عین حال از نظر اقتصادی نیز پایدار و با ثبات باشیم.

اگر کل فصل آینده را بدون تماشاگر بازی کنیم، مطمئنا باید به فروش بازیکنان فکر کنیم.

تقاضای وام و اعتبار از بانک به جای فروش بازیکن قطعا راهی نخواهد بود که ما در پیش خواهیم گرفت."

 

1576531

 

صحبت هایی مبنی بر جدایی ارلینگ هالند و جیدون سانچو، دو ستاره دورتموند، از این تیم در تابستان شنیده می شود و بعضی از رسانه ها ادعا کرده اند که دورتموند در تابستان به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور به فروش این دو بازیکن خواهد شد.

 

در حالی که آینده سانچو پس از پایان این فصل نامعلوم است، روسای دورتموند پیش از این اعلام کرده بودند که هیچ برنامه ای برای فروش ارلینگ هالند در این تابستان ندارند.

هر چند با اظهارات جدید نایب رییس دورتموند به نظر می رسد که این باشگاه در صورت دریافت پیشنهادی وسوسه آمیز، به جدایی از ستاره نروژی خود نیز رضایت خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها