کد خبر : 1740094 | 08 اسفند 1399 ساعت 22:32 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان من را تحت تاثیر قرار داده؛

سولسشر: دیدار با میلان؟ از مبارزه لذت می‌بریم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، مدعی است که مسابقه با میلان می تواند یک بازی چمپیونزلیگ باشد و همچنین از عملکرد زلاتان در روسونری تمجید کرده است.

سولسشر: دیدار با میلان؟ از مبارزه لذت می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی نروژی منچستریونایتد که امروز 48 ساله شد، پس از اینکه میلان و یونایتد در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا حریف یکدیگر شدند، راجع به تاریخ و سنت هایی که از دیرباز بین این دو تیم وجود داشته، صحبت کرد.

 

سولسشر گفت: "این یک هدیه تولد خیلی خوب بود، اینطور نیست؟ اینکه بنشینی و قرعه کشی را تماشا کنی. ما همیشه این رسم را داشته ایم که کار را در قرعه کشی برای خودمان سخت می کنیم. این هم دوباره یکی از آن قرعه کشی ها بود که فکر می کردی می تواند یک بازی چمپیونزلیگ باشد!

 

برای ما خوب است که این بازی ها را در پیش داشته باشیم. این تیم به چالش نیاز دارد و از مبارزه لذت می برد و ما از آنها استقبال می کنیم. سنت و تاریخچه میلان نشان می دهد که آنها یک باشگاه بزرگ هستند و سن سیرو استادیومی عالی است که ما قرار است به آنجا برویم و منتظر این دیدار هستیم."

 

1576536

 

سولسشر همچنین راجع به زلاتان ابراهیموویچ، ستاره باتجربه میلان، که سابقه دو فصل بازی در منچستریونایتد را نیز دارد، صحبت کرد.

 

او افزود: "زلاتان من را حسابی تحت تاثیر قرار داده است. باید بگویم که تحت تاثیر مسیری که او در طول حرفه اش در فوتبال طی کرد قرار گرفته ام. وقتی در اولدترافورد بود مصدومیت های بسیار سختی داشت که ممکن بود به کارش در فوتبال پایان دهند، اما او بهبود پیدا کرد و به لیگ آمریکا رفت،

سپس به میلان بازگشت و واقعا برای آنها مفید بوده و به پیشرفت‌شان کمک کرده. آنها بالای جدول هستند و این فصل واقعا خوب کار کرده اند. من خیلی تحت تاثیر او قرار گرفته ام."

 

دیدگاه‌ها