کد خبر : 1740113 | 09 اسفند 1399 ساعت 00:37 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

برتری یاران گوچی پس از ۵ بازی؛

قوچان‌نژاد آمد و گل ساخت

مهاجم ایرانی زوله در شب برتری تیمش مقابل هیرنفین روی یکی از گل‌ها تاثیرگذار بود.

قوچان‌نژاد آمد و گل ساخت

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار آغازین هفته بیست و چهارم لیگ اردیویسه هلند، تیم زوله که برای دهمین مسابقه پیاپی رضا قوچان‌نژاد را در ترکیب نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب در استادیوم مک‌دری پارک مقابل هیرنفین رده دهمی هیرنفین قرار گرفت.


نیمه اول با برتری هیرنفین که تیم اسبق رضا قوچان‌نژاد است به پایان رسید، اما در نیمه دوم زوله فوق‌العاده ظاهر شد و توانست به پیروزی پُر گل دست پیدا کند.


زوله پس از به ثمر رساندن سه گل تا دقیقه ۹۰ و قطعی کردن برتری خود مقابل هیرنفین، در ثانیه‌های پایانی هم روی تاثیرگذاری مهاجم ایرانی‌اش یک گل دیگر زد.

 

1576555


رضا قوچان‌نژاد که از دقیقه ۷۴ به ترکیب زوله اضافه شد تا هفدهمین بازی فصل خود را انجام دهد، در دومین دقیقه وقت‌های اضافه از پشت محوطه جریمه شوت فنی و محکمی به سمت دروازه هیرنفین زد که توپ پس از برخورد به مدافع این تیم و ضربه سر اِلیانو ریندرز تبدیل به گل شد.


یاران قوچان‌نژاد که طی پنج هفته اخیر لیگ اردیویسه هلند سه مساوی و دو باخت پیاپی داشتند، در دیدار با هیرنفین به برتری ۴ بر یک خانگی دست یافتند تا ۲۶ امتیازی شده و موقتا به رده دوازدهم جدول صعود کنند.

دیدگاه‌ها