کد خبر : 1740129 | 09 اسفند 1399 ساعت 09:23 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مصدومان تاثیر گذار به ترکیب نساجی

نساجی در نقل و انتقالات زمستانی یکی از فعال ترین تیم ها و شاید هم یکی از موفق ترین تیم ها بوده به این خاطر که بازیکنان خوبی را به ترکیب اضافه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، موازی با جذب بازیکنان جدید دو بازیکن مصدوم و البته تاثیر گذار نساجی هم به اردوی این تیم برگشته اند و رفته رفته مهیای حضور در ترکیب تیم مازنی می شوند. احسان قهاری مدافع راست تیم نساجی که فصل گذشته در بازی دوستانه با نیروی زمینی رباط پاره کرده بود هفته هاست با نساجی تمرین می کند و به نظر می رسد آماده حضور در ترکیب نساجی است. هر چند به نظر می رسد مجید جلالی قصد دارد او را رفته رفته به ترکیب تیم اضافه کند. در تمرین اینروزهای نساجی شاهد حضور مجتبی ممشلی هم هستیم. مدافع چپ نساجی که فصل گذشته در دیدار با سپاهان با پارگی رباط مواجه شد. در مسابقه ای که نساجی به برتری یک بر صفر رسید و در استادیوم نقش جهان یک پیروزی بزرگ را جشن گرفت. 

 

با تغییراتی که در ترکیب نساجی صورت گرفته به نظر می رسد در دور برگشت شاهد بازی های متفاوتی از تیم مازنی با مجید جلالی خواهیم بود و در چنین شرایطی اگر تیم مازنی موفق به حفظ سهمیه استان در لیگ برتر شود جای تعجبی نخواهد بود. نساجی در هفته نخست دور برگشت میزبان آلومینیوم خواهد بود. مسابقه ای که در دور رفت 3-0 به سود نساجی خاتمه یافت و بدون شک اراکی ها در قا ئمشهر به دنبال جبران این نتیجه هستند.

 

1576571

دیدگاه‌ها