کد خبر : 1740154 | 09 اسفند 1399 ساعت 10:53 | 30K بازدید | 1 دیدگاه

جلالی به دنبال هخامنش؛

پایان خریدهای اقامعلم با جذب مدافع تراکتور؟

سرمربی باتجربه نساجی برای تقویت استحکام دفاعی تیمش به دنبال جذب مدافع تراکتور بوده تا بتواند در نیم‌فصل دوم با ترکیبی متفاوت در فاز دفاع وارد میدان شود.

پایان خریدهای اقامعلم با جذب مدافع تراکتور؟

به گزارش "ورزش سه" با گذشت 6 روز از آغاز فعالیت‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در نیم‎‌فصل لیگ بیستم، نساجی مازندران پرکارترین تیم لیگ بوده است؛ مدیران این تیم برای بقا در لیگ، براساس لیست درخواستی مجید جلالی در حال جذب بازیکن هستند تا به روند سریالی شکست‌های نساجی در لیگ پایان دهند و این تیم را از جمع فانوس به دستان جدا کنند. نساجی در طول هفته گذشته با بازیکنانی چون سعید جلالی‌راد، اکبر صادقی، رضا دهقانی، علی آل‌کثیر، مرتضی آقاخان و سجاد آقایی به توافق رسیده است.

 

اما برای تقویت خط دفاعی نساجی که در نیم‎فصل اول با 20 گل خورده، سومین خط دفاعی ضعیف لیگ بود، جلالی چند گزینه را هم برای دروازه و هم برای دفاع میانی در نظر دارد؛ اصلی‌ترین چهره مدنظر سرمربی نساجی، وفا هخامنش مدافع بلندقامت تراکتور است که به نظر می‌رسد رسول خطیبی سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی به او نیازی ندارد و می‌تواند برای ادامه فوتبالش دور از تبریز تصمیم گیرد.

 

مذاکراتی مثبتی میان مدیران باشگاه نساجی و هخامنش انجام شده اما هنوز قرارداد نهایی به امضا نرسیده است؛ این مدافع بلندقامت که سابقه بازی در نفت آبادان را هم در کارنامه خود دارد، نیم‎فصل خوبی را در تراکتور نگذارند اما به دنبال آن است تا با حضور در نساجی، بتواند به روزهای اوج و آمادگی خود بازگردد و جلالی در نظر دارد تا با جذب هخامنش در کنار حامد شیری و مجتبی بیژن، ساختار قدرتمندی را در فاز دفاعی نساجی طراحی و چینش کند.

دیدگاه‌ها