کد خبر : 1740172 | 09 اسفند 1399 ساعت 11:38 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

علیزاده: کرمانی‌ام و از جنس فوتبال!

امیدوارم هرکس به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد، بتواند منشا خیر و خدمت به فوتبال کشور باشد.

علیزاده: کرمانی‌ام و از جنس فوتبال!

به گزارش ورزش سه ، انتخابات فدراسیون فوتبال پس از مدت‌ها حاشیه و گمانه‌زنی بالاخره فردا برگزار خواهد شد و ساختمان سئول مسئولان جدید خود را خواهد شناخت. در این میان سوای ماراتن جذاب ریاست، در سایر بخش‌ها از جمله هیات‌رئیسه فدراسیون نیز رقابت‌ داغی برای کسب کرسی‌های در نظر گرفته شده انجام خواهد شد.


علی علیزاده، ستاره کرمانی سابق تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور که در حال حاضر به عنوان معاون فنی باشگاه مس رفسنجان فعالیت می‌کند و توانسته به عنوان یکی از اعضای اصلی کادر مدیریتی باشگاه شگفتی‌ساز رفسنجانی شرایط خوبی را در اولین فصل حضور در لیگ برتر برای مس ایجاد کند، فردا برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون با سایر نامزدها رقابت خواهد کرد.


علیزاده درباره انتخابات فردا می‌گوید: قبل از هرچیزی به عنوان یکی از اعضای جامعه فوتبال خوشحالم که پس از مدت‌ها بالاخره تکلیف بخش مدیریتی فوتبال ما فردا روشن می‌شود و امیدوارم هرکس به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد، بتواند منشا خیر و خدمت به فوتبال کشور باشد.


او درباره ثبت نام خودش به عنوان کارشناس در انتخابات هیات رئیسه هم گفت: اول اینکه استان کرمان با حضور دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در حال حاضر دو نماینده در لیگ برتر دارد و حتی این امکان وجود دارد که در سال‌های آینده به امید خدا تعداد این نماینده‌ها بیشتر هم بشود. خب در شرایطی که کرمان به عنوان یکی از قطب‌های مهم فوتبال در کشور در حال مطرح شدن است، طبیعی است که باید در بخش‌های کلان مدیریتی فوتبال هم صاحب نماینده باشد. من یک کرمانی‌ام و مهم‌تر از آن از جنس فوتبال هستم و به همین دلیل تصمیم گرفتم برای حضور در هیات رئیسه ثبت‌نام کنم. چون احساس می‌کنم می‌توانم به فوتبال استان و کشورم کمک کنم و برای انجام این موضوع همه تلاشم را خواهم کرد.


علیزاده در پایان گفت: سوای بحث حرفه‌ای فوتبال، ما در کشور و استان‌مان مناطق محروم زیادی هم داریم که باید تلاش کنیم امکانات فوتبال و لذت انجام این ورزش جذاب را به آن مناطق هم ببریم. با این اهداف وارد انتخابات شده‌ام و امیدوارم فردا هرآنچه به صلاح ورزش و فوتبال کشور است رقم بخورد و من هم بتوانم در صورت انتخاب شدن برای کشور و استانم منشا خدمت باشم.

دیدگاه‌ها