کد خبر : 1740175 | 09 اسفند 1399 ساعت 11:46 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

هراز یا شهداب؛ ارومیه یا گنبد؟

فردا، رونمایی از ضلع دوم نیمه نهایی لیگ والیبال

کار دو دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال به دیدار سوم کشیده شده است.

فردا، رونمایی از ضلع دوم نیمه نهایی لیگ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه روز پنجشنبه دو تیم سپاهان و فولاد سیرجان توانستند کار صعود خود به مرحله نیمه نهایی را با شکست رقبا یکسره کنند، روز جمعه تیم های بازنده دیدار اول پلی آف یعنی شهرداری گنبد و شهداب یزد توانستند شکست خود را جبران کرده و کار را به بازی سوم بکشانند. 


در نخستین مسابقه دیروز، تیم شهرداری گنبد با شکست سه بر یک شهرداری ارومیه، شگفتی ساز شد تا دیدار سوم دو تیم، سرنوشت تیم صعود کننده را تعیین کند.


همچنین تیم شهداب یزد در دور برگشت مرحله ‌پلی‌آف لیگ برتر به سختی لبنیات هراز آمل را شکست داد تا ضمن جبران شکست دور رفت این مرحله، تعیین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی را به بازی سوم بکشاند.


بدین ترتیب فردا آخرین روز مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان سال 99 با دو دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های شهداب یزد و لبنیات هراز آمل از ساعت 14 با هم مسابقه خواهند داد و تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد نیز از ساعت 17 برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. 


برنده این دیدارها در مرحله نیمه نهایی حریف یکدیگر می‌شوند. 


تا کنون حضور تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان در مرحله نیمه‌نهایی قطعی شده و حالا همه در انتظار رونمایی از ضلع دیگر نیمه نهایی هستند.

دیدگاه‌ها