کد خبر : 1740184 | 09 اسفند 1399 ساعت 12:34 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایلکای گوندوغان:

قبل از سیتی، یونایتد به دنبال جذب من بود

ایلکای گوندوغان، ستاره منچسترسیتی در گذشته مورد توجه منچستریونایتد قرار داشته است.

قبل از سیتی، یونایتد به دنبال جذب من بود

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوغان با به ثمر رساندن 11 گل در 19 بازی لیگ، یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر بوده و نقش مهمی در صدرنشینی مقتدرانه منچسترسیتی ایفا کرده است. ایلکای گوندوغان در مصاحبه ای مدعی شد پیش از انتقال به سیتی با پیشنهاد منچستریونایتد مواجه شده، اما باشگاه دورتموند اجازه این انتقال را به او نداده است.

 

ایلکای گوندوغان گفت: "فکر می کنم حداقل دو یا سه سال قبل از پیوستن من به سیتی و زمانی که در دورتموند بازی می کردم، مذاکراتی برای انتقال به منچستریونایتد وجود داشت. شینجی کاگاوا، یکی از هم تیمی های من به یونایتد رفت و یک نفر به من گفت که قبل از خرید او، مدیران یونایتد چند بازی من را تماشا کرده بودند.

 

1572957

 

در ادامه آنها خواهان جذب من شدند، اما در مذاکرات پیشرفتی حاصل نشد، زیرا مدیران دورتموند خیلی زود اعلام کردند که مایل به فروش من نیستند همچنین چند سال از قراردادم مانده بود، بنابراین در آن مقطع امکان مذاکره و توافق وجود نداشت. البته حالا من بسیار خوشحالم که در پایان به سیتی پیوستم و از نظر من هر اتفاقی دلیلی دارد.

 

من واقعا از انتقال به این تیم و زندگی در شهر منچستر لذت می برم. من همچنین عملکرد منچستر یونایتد طی چند سال گذشته را مورد تمجید قرار داده و از بازی کردن در برابر آنها لذت می برم. من از زندگی در این شهر در کنار آنها لذت می برم و داستان فوتبال همین است."

دیدگاه‌ها