کد خبر : 1740195 | 09 اسفند 1399 ساعت 13:18 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندینیو:

همه دوست دارند با مسی همبازی شوند

فرناندینیو، کاپیتان برزیلی منچسترسیتی امیدوار به انتقال لیونل مسی به این تیم است.

همه دوست دارند با مسی همبازی شوند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا در پایان فصل تمام می شود و علیرغم اخبار و شایعات فراوان، هنوز توافق بین طرفین برای تمدید قرارداد انجام نشده است. البته به نظر می رسد لیونل مسی در انتظار روشن شدن تکلیف انتخابات ریاست باشگاه و توافق احتمالی با رئیس جدید بارسلونا در هفته های پیش رو است.

 

1574232

 

اما اگر توافق حاصل نشد، لیونل مسی از بارسلونا جدا می شود و انتقال به منچسترسیتی یکی از گزینه های جدی پیش روی این بازیکن است. لیونل مسی زیر نظر پپ گواردیولا دوران فوق العاده ای داشت و حالا ممکن است این شرایط این بار در لیگ برتر انگلیس و رختکن منچسترسیتی تکرار شود. فرناندینیو، هافبک باتجربه سیتی ابراز امیدواری کرد این اتفاق رخ دهد و مدعی شد بازیکنان منچسترسیتی از حضور لیونل مسی استقبال خواهند کرد.

 

فرناندینیو گفت: "هر بازیکنی علاقمند است در تیم خود با لیونل مسی همبازی شود و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. لیونل مسی از آن دسته بازیکنانی است که در هر تیمی در جهان می تواند جایگاهی برای خود دست و پا کرده و شرایط خوبی برای خودش مهیا سازد. من و دیگر بازیکنان منچسترسیتی از انتقال لیونل مسی به این تیم خوشحال شده و از او استقبال خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها