کد خبر : 1740211 | 09 اسفند 1399 ساعت 14:43 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تیم علی کریمی در آستانه اخراج

صبری لموشی سرمربی الدحیل روزگاری خوشی را در این تیم سپری نمی کند و در آستانه اخراج از این تیم قرار دارد.

مربی تیم علی کریمی در آستانه اخراج

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل در فینال جام ولیعهد قطر با نتیجه دو بر صفر مغلوب السد شد تا دومین جام داخلی این کشور را نیز از دست رفته ببیند. با توجه به اختلاف 13 امتیازی السد با الدحیل آن هم در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ ستارگان، قهرمانی شاگردان ژاوی قطعی است تا رقابت های لیگ نیز برای الدحیل و لموشی از دست رفته باشد.


با توجه به این عملکرد سرمربی الدحیل، روزنامه الرایة قطر با انتقاد شدید از عملکرد صبری لموشی، خواستار اخراج او شده است. این روزنامه نوشته است الدحیل پس از از دست دادن فرصت حفظ عنوان قهرمانی لیگ، به السدی که تنها به 2 امتیاز از 5 بازی آینده اش نیاز دارد، آنها جام ولیعهد را نیز به السد واگذار کردند تا جاه طلبی های آنها در سطح ملی به پایان برسد و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، تنها جام باقی مانده برای الدحیل باشد.


این ناکامی جدید مربی ای که چهار ماه پیش وظیفه هدایت تیم را بر عهده گرفت قطعاً سرعت خروج وی از تیم را تسریع می کند و دستان مدیریت باشگاه را برای جستجوی مربی مناسب که بتواند از تمام توانایی تیم بهره ببرد، باز می گذارد. این مسابقات ثابت کرد که صبری لموشی در استفاده از توانایی های الدحیل به نفع تیم و دستیابی به نتایج مثبت مهارت ندارد و او در انتخاب یک ترکیب خوب از بازیکنان در طی چهار ماه ناکام بود.


روزنامه الرایة در ادامه نوشته است: لموشی در هر مسابقه الدحیل را با ترکیب متفاوتی وارد میدان می کرد که این امر باعث کاهش قابل توجه سطح تیم و نوسان در کیفیت بازیکنان و کسب نتایج شد که این مسئله در نهایت بر موقعیت تیم تأثیر منفی گذاشت. در رقابت برای عناوین داخلی، الدحیل ابتدا در سطح قهرمانی لیگ ناکام بود، سپس جام ولیعهد قطر و اگر شرایط به همین شکل ادامه یابد طبیعی است که ناکامی های تیم به صورت محلی و آسیایی ادامه یابد و بنابراین اگر مدیران الدحیل بخواند جلوی اتفاقات بدتر را بگیرند، باید سریعاً با عقد قرارداد با مربی باتجربه اقدام کنند.


به هر شکل انتقادات از صبری لموشی سرمربی الدحیل به دلیل ناکامی در کسب عنوان قهرمانی افزایش یافته و باید دید مدیران الدحیل درخصوص آینده کاری این سرمربی چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد. الدحیل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال در یک گروه قرار دارد.

دیدگاه‌ها