کد خبر : 1740221 | 09 اسفند 1399 ساعت 15:20 | 33.8K بازدید | 1 دیدگاه

کارلوس بیانچی:

PSG در بازی برگشت 5 یا 6 گل به بارسا می زند

سرمربی سابق بوکاجونیورز و آاس رم معتقد است که بارسلونا در بازی برگشت برابر پی اس جی کار سختی پیش رو خواهد داشت.

PSG در بازی برگشت 5 یا 6 گل به بارسا می زند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در نوکمپ 1-4 به پی اس جی باخت تا کار صعودش به دور بعد بسیار دشوار شود. بارسا در لالیگا هم شرایط خوبی ندارد و در رده سوم قرار دارد. فاصله با اتلتیکو مادریدی که یک بازی کمتر انجام داده، 5 امتیاز است و رئال هم با دو امتیاز بیشتر در رده دوم قرار گرفته است.

 

 

1576694

 

 

کارلوس بیانچی سرمربی مشهور آرژانتینی در مورد بارسلونا گفت:« بارسلونا تیمی کاملا معمولی است و نتایجش بستگی مستقیم به شرایط لیونل مسی دارد. او خوب باشد، بارسا نتیجه می گیرد ولی حتی یک مسی آماده هم نمی تواند همیشه نجات بخش باشد. این تیم در لیگ قهرمانان 4 گل از پی اس جی خورد و در لالیگا هم سوم است. بارسا از اتلتیکو 5 امتیاز کمتر دارد؛ تیمی که اخیرا به چلسی باخت.»

 

بیانچی در مورد بازی برگشت بارسا و پی اس جی گفت:« پی اس جی در بازی رفت مستحق آن برد پرگل بود. آنها تیمی به مراتب بهتر هستند. سرجینیو دست برابر امباپه حرفی برای گفتن نداشت. کلمنت لنگله به نظر شما یک مدافع بزرگ است؟ جرارد پیکه هم پس از سه ماه به میادین برگشته بود. اگر در بازی برگشت بارسا با همان ترکیب وارد میدان شود، 5 یا 6 گل دریافت می کند.»

 

 

1574557

 

 

آینده لیونل مسی:« نمی دانم چه اتفاقی می افتد ولی من به شخصه از دیدن بازی های او لذت می برم. مسی حالا با تجربه تر شده و معتقدم در برخی بازی ها توانایی دریبل زدن تمام بازیکنان را دارد. او در 33 سالگی همچنان یک بازیکن باورنکردنی است.»

 

دیدگاه‌ها