کد خبر : 1740268 | 09 اسفند 1399 ساعت 18:35 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک معضل دیگر در راه برگزاری انتخابات بارسلونا

انتخابات ریاست بارسلونا ابتدا قرار بود 5 بهمن برگزار شود وبلی به دلیل قرنطینه عمومی کاتالونیا به 17 اسفند موکول شد.

یک معضل دیگر در راه برگزاری انتخابات بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، از اکتبر 2020 و پس از استعفای جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست بارسلونا این باشگاه زیر نظر کمیته موقت به ریاست کارلس توسکتس اداره می شود. این کمیته آذرماه روز 24 ژانویه( 5 بهمن) را برای انتخابات ریاست باشگاه اعلام کرد.

 

 

1562764

 

 

پس از موج جدید شیوع کرونا در ایالت کاتالونیا و تمدید قرنطینه در این ایالت تا 25 ژانویه یعنی یک روز پس از زمان مقرر شده برای انتخابات، دولت محلی برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات را به باشگاه بارسلونا واگذار کرد.

کمیته موقت بارسا و ویکتور فونت و تونی فریکسا مخالفت جدی برگزاری انتخابات در تاریخ 24 ژانویه بودند و با وجود اصرار لاپورتا برای برگزاری انتخابات، در نهایت تصمیم به تعویق این رویداد گرفته شد.

دولت محلی کاتالونیا نیز طی بیانیه ای تایید کرد که انتخابات ریاست بارسلونا در موعدی دیگر به انجام خواهد رسید و سپس 7 مارس(17 اسفند) به عنوان تاریخ رسمی جدید در نظر گرفته شد.

 

 

1569933

 

 

پیش بینی می شد قرنطینه عمومی تا این تاریخ به اتمام رسیده باشد ولی روز گذشته قرنطینه تا 8 مارس(18 اسفند) تمدید شد که این باعث خواهد شد بسیاری از اعضای باشگاه نتوانند در مکان های در نظر گرفته شده برای رای گیری حاضر شوند.

باشگاه بارسلونا به همین دلیل از دولت محلی کاتالونیا درخواست کرده تا روز انتخابات اعضای رسمی و صاحب حق رای بارسا مشکلی برای تردد در شهر و حاضر شدن در محل رای گیری نداشته باشند. قرار است امروز یا فردا در این مورد تصمیم گیر ینهایی اتخاذ شود.

 

دیدگاه‌ها