کد خبر : 1740274 | 09 اسفند 1399 ساعت 19:04 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: این همه کلین شیت عادی نبود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بازی کردن مقابل وستهام را دشوار توصیف کرد.

گواردیولا: این همه کلین شیت عادی نبود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در ادامه روند نتایج درخشان خود امروز موفق شد با نتیجه 1-2 وستهام را مغلوب کرده و همچنان با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد. روند کلین شیت های متوالی منچسترسیتی امروز قطع شد، اما پپ گواردیولا این اتفاق را عادی توصیف کرده و مدعی شد بسته نگه داشتن دروازه اتفاقی عجیب و غیرمعمول است.

 

پپ گواردیولا گفت: دریافت گل اتفاقی طبیعی و عادی است و این تعداد کلین شیت معمول نبوده است، زیرا معمولا دروازه هر تیمی باز می شود. وستهام با در اختیار داشتن دکلان رایس و سوچک، ضدحملاتی سریع و هافبک هایی توپ نگهدار حریفی بسیار دشوار محسوب می شود و ما خوش شانس بودیم که با تلاش بازیکنان موفق به کسب سه امتیاز شدیم.

 

1576089

 

وستهام بعد از انجام 26 بازی در رتبه چهارم جدول قرار دارد و بی تردید دیدار دشواری داشتیم. عملکرد وستهام خود گویای همه چیز است، این تیم از نظر فیزیکی قدرتمند بوده و کنترل جریان بازی در مقابل وستهام با در اختیار داشتن بازیکنانی چون جسی لینگارد، آنتونیو و فورلانز دشوار است. بعد از 15 دقیقه به این نتیجه رسیدیم قرار نیست امروز نمایش زیبایی ارائه دهیم و امروز از آن روزها بود که فقط قصد داشتیم سه امتیاز را کسب کنیم. شرایط در نیمه دوم بهتر شد و در نیمه نخست کمی شرایط دشوار بود.

 

تنها دو روز پیش در لیگ قهرمانان بازی کردیم و هنگام داشتن چنین برنامه شلوغی این عملکرد طبیعی است. رامون دیاس و جان استونز سرزن های فوق العاده ای هستند و خوشحالم که امروز موفق به گلزنی شدند. روی صحنه گل های ما شاهد سرعت مناسب، ارسال های دقیق و قدرت تمام کنندگی خوبی بودیم و گاهی اینگونه می شود."

دیدگاه‌ها