کد خبر : 1740296 | 09 اسفند 1399 ساعت 20:38 | 35.1K بازدید | 3 دیدگاه

سویا 0 - 2 بارسلونا؛ شب درخشان مسی

بارسلونا موفق شد در خانه سویا با دو گل این تیم را مغلوب کند.

سویا 0 - 2 بارسلونا؛ شب درخشان مسی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیداری دشوار و در استادیوم سانچس پیسخوان موفق شد با دو گل عثمان دمبله و لیونل مسی سویا را شکست داده و به صورت موقت بالاتر از رئال مادرید در رتبه دوم جدول قرار گیرد.  

 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و جریان مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 21 عثمان دمبله با حرکت از گوشه محوطه فرصت داشت گل اول بارسلونا را به ثمر برساند، اما ضربه او با عکس العمل بونو همراه شد.

 

1576811

 

اما در دقیقه 28 بارسلونا به گل اول رسید. روی پاس عمقی و تماشایی لیونل مسی، عثمان دمبله با دروازه سویا تک به تک شد و ضربه او بعد از گذر از بین پاهای بونو وارد دروازه سویا شد تا بارسلونا در خانه حریف از سویا پیش افتد.

 

سه دقیقه بعد و روی پاس زمینی مسی، فرانکی دی یونگ در گوشه محوطه صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما پیشروی بیش از حد این هافبک هلندی باعث از دست رفتن موقعیت شد.

 

در دقیقه 41 سرجینیو دست با حرکت از سمت راست می توانست برتری بارسلونا را دو برابر کند، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه نخست با برتری 0-1 بارسا تمام شود.

 

سویا در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم با حرکت نوس از سمت راست فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه زمینی او با عکس العمل مارک تراشتگن همراه شد.

 

در دقیقه 59 و در شلوغی محوطه بود که سرجینیو دست تا آستانه زدن گل دوم بارسلونا پیش رفت، اما ضربه محکم این بازیکن از مقابل دروازه به دیرک سویا خورد و تبدیل به گل نشد.

 

لحظاتی بعد عثمان دمبله و پاس به بیرون با حرکت از سمت چپ می توانست زمینه ساز گل دوم بارسلونا شود، اما ضربه لیونل مسی دقیق نبود و از بالای دروازه سویا به بیرون رفت.

 

1576814

 

در دقیقه 66 سویا با رسال روبرتو سوسو موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه سر اسکودرو محکم بود و از کنار دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 85 لیونل مسی موفق به زدن گل دوم شد. این ستاره 33 ساله با حرکت از سمت چپ با دروازه سویا تک به تک شد و اگرچه بونو ضربه اول او را مهار کرد، اما خود مسی در شرایطی دشوار در ریباند موفق به زدن گل دوم تیمش شد. در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و بارسلونا با همان دو گل موفق به غلبه بر سویا شد.

دیدگاه‌ها