کد خبر : 1740407 | 10 اسفند 1399 ساعت 13:16 | 107.7K بازدید | 2 دیدگاه

علی کریمی برنده رای مردمی (عکس)

ستاره سابق فوتبال ایران موفق نشد در رقابت انتخاباتی برای کسب کرسی ریاست فدراسیون فوتبال، رای لازم را کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی با اعلام کاندیداتوری خود، جذابیت و حساسیت انتخابات فدراسیون فوتبال ایران را چند برابر کرد. حضور غیرمنتظره این ستاره که همواره با سخنان صریح خود مسئولان فوتبالی را از زیر تیغ تیز انتقاداتش رد کرده بود، توجهات را به صندلی ریاستی که مدت ها از خالی بودنش می گذشت، بیشتر کرد.

 

علی کریمی با انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان نائب رئیس خود، بیش از پیش خبرساز شد. او به دنبال اهدافی بود که رسیدن به آنها کمی در مقطع فعلی سخت بود اما هواداران بی شمارش در جای جای ایران، دوست داشتند امیدوار باشند، امیدوار به انتخاب ستاره ای که همیشه حرف دل شان را زده بود.

سرانجام روز دهم اسفند ماه از راه رسید و انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شد. علی کریمی با کسب 9 رای رقابت را به رقیبان خود واگذار کرده و خیلی زود محل مجمع را ترک کرد. این در حالی است که باتوجه به حضور مدیران باشگاه ها، مربیان تیم های ملی و همچنین کاپیتان تیم ملی طرفداران علی کریمی تصور می‌کردند که او رای بیشتری را تصاحب کند اما این اتفاق نیفتاد و در واقع نماینده اهالی فوتبال با 10.46 درصد از آرا انتخابات را به سرانجام رساند و در میان تشویق حاضران سالن را ترک کرد و در خارج از سالن به خبرنگاران گفت: «درباره مهندسی نمی توانم چیزی بگویم و نمی دانم اما جا دارد روز مهندس را با تاخیر به دوستان تبریک بگویم.»

 

1577067

 

1577068

 

1577069

 

نکته جالب توجه دیگر، لحظه خروج علی کریمی از مجمع بود. او بعد از مصاحبه نسبتا آتشین خود، قصد خروج از محوطه و سوار شدن به ماشین و ترک محل را داشت که با تعداد زیادی از هواداران خود مواجه شد. هوادارانی که از او درخواست عکس سلفی و یادگاری داشتند. با شرایط روحی و روانی که علی کریمی داشت، این درخواست ها کمی عجیب به نظر می رسیدند اما جادوگر تقریبا به همه درخواست ها پاسخ مثبت داد و مقابل دوربین گوشی های هوادارانش ایستاده و سلفی را ثبت کرد که یک یادگاری مهم برای صاحب گوشی بود.

دیدگاه‌ها