کد خبر : 1740409 | 10 اسفند 1399 ساعت 13:27 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

9 رای برای گزینه فوتبالی خیلی بد بود

محسن ترکی: شکست کریمی شکست ماست

نماینده داوران در مجمع فدراسیون فوتبال از نتیجه به دست آمده در انتخابات فدراسیون فوتبال ابراز ناراحتی کرد.

محسن ترکی: شکست کریمی شکست ماست

 

به گزارش "ورزش سه"، محسن ترکی به عنوان نماینده داوران در مجمع فدراسیون فوتبال در انتخابات امروز حضور داشت. او در پایان طی مصاحبه ای، انتخاب نشدن علی کریمی را شکست فوتبال ایران دانست:

 

این شکست ما فوتبالی هاست

این شکست ما فوتبالی هاست. ما جنگیدیم و مبارزه کردیم تا فوتبالی ها بتوانند در این عرصه حضور داشته باشند. خب این اتفاق افتاد اما متاسفانه خیلی از فوتبالی هایمان حضور نیافتند. یک نفر این شجاعت را داشت که حضور داشته باشد و می توانست اتفاقات خوبی را رقم بزند. حداقل می توانستیم با مدیران بزرگی که در کنار ایشان قرار می گرفتند این برند فوتبالی، در دنیا نقش مثمرثمری داشته باشد.

 

عزیزی خادم باید مشاوران فوتبالی قوی داشته باشد

اما خب بازهم اعتقاد دارم که هنوز دیر نشده است. آقای عزیزی خادم انتخاب شدند و بهشان تبریک می گویم. همان گونه که ما اعتقاد داریم اگر یک فوتبالی انتخاب می شود باید از مدیران قوی استفاده می کرد، ما هم از آقای خادم می خواهیم که از فوتبالی های کشورمان استفاده کنند و مشاوران فوتبالی قوی داشته باشند.

 

چشم دیدن همدیگر را نداریم

شناخت زیادی از ایشان (عزیزی خادم) ندارم و فکر می کنم یک دوره عضو هیئت رئیسه بودند. فقط من بازهم می گویم که امروز روز شکست فوتبالی های بود. ناراحتم از اینکه خود فوتبالی ها هم از تنها گزینه فوتبالی حمایت نکردند. این خیلی بد است. این یعنی چشم دیدن همدیگر را نداریم.

 

هر آنچه که سرمان بیاید حق مان است
هر آنچه که سرمان بیاید حق مان است. در این چهار سال هم هر اتفاقی افتاد هیچکس حق صحبت ندارد. من چند روز پیش با یکی از فوتبالی ها صحبت می کردم، به او گفتم که اگر حمایت هم نمی کنید حداقل بد نگویید. بعضی ها متاسفانه صحبت هایی می کردند که ایشان (کریمی) توانایی اش را ندارد. ما می خواستیم برند فوتبالی را در عرصه های بین المللی عرضه کنیم. یک مقدار تنگ نظری هایی بین فوتبالی ها از قدیم بوده است. در هر عرصه ای متاسفانه این وجود دارد. شاید وعده وعیدهایی داده شد، نمی دانم. فقط ناراحتم 9 رای برای تنها گزینه فوتبالی خیلی بد بود.

دیدگاه‌ها