کد خبر : 1740418 | 10 اسفند 1399 ساعت 13:52 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

کیومرث در آغوش شهاب؛ عکس پایانی مجمع

شهاب الدین عزیزی خادم و کیومرث هاشمی پس از پایان رای گیری انتخابات فدراسیون فوتبال، در بغل یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم رای گیری انتخابات فدراسیون فوتبال امروز برگزار شد که در مرحله نخست تعداد آرا نفر اول به بیش از 50 درصد نرسید و عزیزی خادم به همراه هاشمی راهی دور دوم رای گیری شدند که در نهایت شهاب الدین عزیزی خادم عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران را برای 4 سال به دست آورد.


عزیزی خادم که از 8 سال پیش به دنبال تصدی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بود، بالاخره امروز به این عنوان رسید. او رقابت سختی با کیومرث هاشمی داشت ولی در نهایت موفق شد این رقیب قدرتمند را کنار زده و راهی ساختمان فدراسیون شود.


کیومرث هاشمی که پست ریاست کمیته ملی المپیک ایران  و چندین پست دیگر از جمله سرپرستی فدراسیون فوتبال، رئیس ستاد مبارزه با دوپینگ کشور، دبیر شورای عالی المپیاد ورزش ایرانیان و... را برعهده داشت، در این دوئل حساس عرصه را به شهاب الدین عزیزی خادم واگذار کرد تا رئیس جدید فدراسیون فوتبال که تنها 43 سال سن دارد، بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه بزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پس از پایان رای گیری و قطعی شدن انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون، هاشمی در صحبت هایی اعلام کرد که به هیچ وجه از عدم انتخابش ناراحت نیست و برای عزیزی خادم نیز آرزوی موفقیت کرد. آنها سپس یکدیگر را در آغوش گرفتند و عکس یادگاری گرفتند.

 

 

دیدگاه‌ها