کد خبر : 1740432 | 10 اسفند 1399 ساعت 14:27 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

مظاهری از پرواز سیرجان بازماند

سنگربان استقلال از پرواز به رفسنجان بازماند و نتوانست تیمش را در این سفر همراهی کند.

مظاهری از پرواز سیرجان بازماند

به گزارش "ورزش سه"، کاروان استقلال برای سفر به رفسنجان عازم این شهر شد ولی رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان نتوانست کاروان تیمش را در این سفر همراهی کند.


مظاهری که از صبح امروز خبرهای متفاوتی درباره غیبتش در آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان مطرح شده بود، اخبار پیرامون شایعات قهرش از تمرین استقلال و اختلافاتش با سعید عزیزیان مربی دروازه بانان این تیم را به شدت تکذیب کرد.


مظاهری در گفتگو با ورزش سه ضمن تکذیب شایعات قهرش اعلام کرد که درد او از ناحیه کمر عود کرده است و به همین دلیل راهی بیمارستان شده است تا آزمایش MRI گرفته و میزان مصدومیتش مشخص شود. او حتی عنوان کرد که تمامی اسناد مصدومیتش از ناحیه کمر نیز موجود است و حتی برگه فیش نوبت دهی او در یکی از بیمارستانهای تهران نیز در فضای مجازی منتشر شد.


با این وجود و در حالیکه غیبت مظاهری در بازی فردا مقابل مس رفسنجان قطعی است اما او حتی از سفر به رفسنجان بازماند و به هواپیمای حامل کاروان استقلال نیز نرسید.


به هر حال مشخص نیست مظاهری با پرواز دیگری راهی رفسنجان خواهد شد و تکلیف دروازه بان ذخیره آبی پوشان چه خواهد شد. سیدحسین حسینی در بازی فردا مقابل مس درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها