کد خبر : 1740445 | 10 اسفند 1399 ساعت 14:55 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

ورق برگشت؛ روزهای آفتابی پدیده رئال در دورتموند

رینیر ژسوس بازیکن برزیلی رئال که قرضی در دورتموند بازی می کند، روز گذشته نخستین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.

ورق برگشت؛ روزهای آفتابی پدیده رئال در دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند روز گذشته موفق شد با سه گل بر آرمینیا بیلفلد پیروز شود. گل سوم زنبورها را رینیر ژسوس برزیلی به ثمر رساند. 

رینر روی پاس ارلینگ هالند در مرکز محوطه جریمه بیله فلد صاحب موقعیت گلزنی شد و او نیز با یک ضربه تماشایی پاس راست زننده گل سوم دورتموند لقب گرفت. 

 

 

1577096

 

 

رنیر بازیکن قرضی رئال در دورتموند است که روزهای خوبی در این تیم نداشت و چیزی نمانده بود در انتقالات ژانویه راهی تیم دیگر شود.

او تابستان گذشته با قراردادی دو ساله و قرضی رئال را به مقصد دورتموند ترک کرد ولی زیر نظر لوسین فاوره مربی سابق دورتموند به او بازی نمی رسید. با ادین ترزیچ جانشین لوسین فوره نیز شرایط تغییر نکرد تا عصبانیت رئالی ها را موجب شود. باشگاه مادریدی قصد داشت او را از دورتموند به باشگاهی دیگر انتقال دهد ولی رینیر پس از صحبت با ترزیچ تصمیم به ماندن گرفت و حالا شرایط برای او تغییر کرده است.

 

 

1577097

 

 

برزیلی 20 ساله در 3 بازی از 4 بازی اخیر دورتموند به میدان رفته و روز گذشته اولین گل خود را نیز به ثمر رساند. ارلینگ هالند ستاره نروژی و رنیر دوستانی صمیمی هستند و او یکی از دلایل ماندنی شدن رینیر بود. دورتموند تیمی پر از بازیکنان جوان و خوش آتیه همچون هالند، رینا، سانچو، بلینگهام و ... است و رینیر از حضور در چنین فضایی راضی و خوشحال به نظر می رسد.

رئال خوشبین است درخشش رنیر ادامه دار باشد و بتواند در یکی دو سال آینده او را به تیم اول خود اضافه کند.

 

دیدگاه‌ها