کد خبر : 1740453 | 10 اسفند 1399 ساعت 15:52 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی بالاخره فیکس می شود؟ (عکس)

استقلال هر چند در این فصل در سه بازی متحمل شکست شده است ولی سیداحمد موسوی در این سه شکست هرگز از ابتدا در ترکیب آبی پوشان حضور نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان استقلال به رفسنجان رسید و آنها در تدارک دیدار با نماینده استان کرمان هستند. آبی پوشان به خوبی می دانند که بازی مقابل مس و در زمین چمن مصنوعی شهر رفسنجان کار راحتی نیست و دیدار سختی در انتظار شاگردان فکری خواهد بود.


سیداحمد موسوی که از هفته چهارم به بعد به عنوان یک بازیکن فیکس در ترکیب استقلال به میدان می رفت، پس از دربی و در دو دیدار گذشته تیمش به عنوان بازیکن جایگزین به میدان آمد ولی او امیدوار است در بازی فردا مقابل مس از ابتدا برای تیمش به میدان برود.


موسوی که فصل گذشته در گل گهر سیرجان حضور داشت و از جمع سیرجانی ها راهی تهران شد، سابقه حضور بر روی چمن مصنوعی را نیز دارد، می تواند یکی از سورپرایزهای فکری برای بازی با مس باشد که البته حضور او با نوع سیستم انتخابی سرمربی استقلال ارتباط مستقیمی دارد.

 

1577173

 


اما نکته جالب اینکه استقلال در سه دیداری که مقابل فولاد، سایپا و سپاهان شکست خورده است، هیچ گاه موسوی را از ابتدا در ترکیبش نداشته است. در واقع هر گاه این بازیکن از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته، استقلال متحمل شکست نمی شده است.


موسوی همچنین یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیم فصل نخست بود. در بین خریدهای این فصل استقلال احمد موسوی با کسب میانگین نمره 7، بالاترین نمره را دارد که بیشترین تکل موفق (توپ ‌گیری) و دومین بازیکن از حیث عملکرد دفاعی در استقلال است.


حالا موسوی که در تمرینات استقلالی ها حضور پررنگ و فعالی داشته است، آماده است که برای آبی پوشان در این دیدار از ابتدا به میدان برود و باید دید در نهایت تصمیم محمود فکری درخصوص چیدمان ترکیب و سیستم تیمش چگونه خواهد بود و ایا موسوی از ابتدا مقابل مس به میدان می رود یا سرمربی استقلال اندیشه های دیگری در سر دارد.

 

دیدگاه‌ها