کد خبر : 1740464 | 10 اسفند 1399 ساعت 16:32 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل دو برادر در شروع نیم‌فصل (عکس)

مهاجمان آلومینیوم و نساجی فردا برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، نیم‌فصل دوم لیگ برتر در حالی از فردا آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌ها نساجی مازندران و آلومینیوم اراک به مصاف هم می‌روند؛ دیداری که در آن دو برادر باید با یکدیگر دیدار کنند و با هم رقابت داشته باشند.

 

میثم آقایی که پس از حضور تعویضی در هفته‌های ابتدایی فصل جایگاه ثابتی در ترکیب آلومینیوم اراک به دست آورد و نمایش موثری در خط حمله تیمش ارائه کرده بود، فردا باید با سجاد، برادرش که اخیرا به نساجی مازندران رفته جدال حساسی را داشته باشد.

مهاجم آلومینیوم که تجربه بیشتری از برادر جوان‌اش دارد و همراه با این تیم صعود به لیگ برتر را تجربه کرده، امیدوار است فردا تیمش را در جبران شکست دور رفت و رسیدن به پیروزی در قائم‌شهر کمک کند.

از سوی دیگر سجاد آقایی، مهاجم جوان استقلال که سال گذشته به عنوان یکی از پدیده های آبی‌ها نامش را مطرح کرد در نیم فصل اول لیگ بیستم شرایط خوبی نداشت و نتوانست فرصت بازی چندانی به دست بیاورد.

 

1577194

 

از این رو آقایی پیشنهاد داد تا به صورت قرضی از استقلال جدا شود که این درخواست مورد موافقت محمود فکری قرار نگرفت. به دنبال این اتفاق شاهد غیبت آقایی در تمرینات و چند اظهارنظر جنجالی از سوی وی بودیم که در نهایت فکری را مجبور کرد که این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دهد. آقایی یک بار دیگر هم پیشنهاد جدایی خود را مطرح کرد و این بار این درخواست مورد پذیرش قرار گرفت.

 

بعد از این کش و قوس ها، در نهایت سجاد با نساجی به توافق رسید تا پیراهن این تیم را در نیم فصل دوم به تن کند. بر اساس اعلام باشگاه نساجی سجاد آقایی مهاجم تیم استقلال با عرفان گل محمدی معاوضه شده است. این سومین حضور قرضی آقایی در تیم های دیگر است.زمانی که بعنوان بازیکن جوان و ناشناس به استقلال آمد، راهی آلومینیوم اراک در لیگ یک شد، بازگشت و کمی درخشید و مطرح شد و دوبار دیگر قرض داده شد. او در زمان فرهاد مجیدی نیز به ذوب آهن قرض داده شده بود.

 

1577193

 

مهاجم جدید نساجی امروز در تمرینات تیمش برای بازی فردا حضور داشت. او بسیار باانگیزه است و امیدوار به تکرار روزهای خوب فصل گذشته خود این بار با پیراهن نساجی است. بدون شک مجید جلالی هم امید زیادی به این مهاجم دارد که با وجود سن پایینش از تجربه قابل قبولی برای همراهی یک تیم لیگ برتری برخوردار است.

 

نساجی فردا از ساعت 15 در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. جایی که سجاد آقایی اگر در ترکیب نساجی باشد، شاهد دوئل او با برادرش میثم که عضو آلومینیوم است خواهیم بود.

دیدگاه‌ها