کد خبر : 1740475 | 10 اسفند 1399 ساعت 17:12 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ماجدی: این کِشتی را به تنهایی پارو نمی‌زنیم

عضو جدید هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید به حضور افراد با تجربه در فدراسیون دارد.

ماجدی: این کِشتی را به تنهایی پارو نمی‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که مجمع به بنده رای مثبت داد و توانستم به‌عنوان عضو کارشناس هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شوم. خوشحالم که به‌صورت مستقل شرکت کرده بودم و به هیچ گروه و کاندیدایی وابستگی نداشتم.

 

او ادامه داد: از تمام کسانی که به من رای دادند، تشکر می‌کنم ولی بار سنگینی این رای روی دوش ما هست و ان‌شاالله بتوانیم جبران آرای داده شده را داشته باشیم.

 

عضو جدید هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: باید به جلسه هیأت رئیسه فدراسیون برویم تا صحبت‌های رئیس و دیگر اعضاء را بشنویم و طبق برنامه‌های این عزیزان، راهکارها را ارائه دهیم.

 

ماجدی با اشاره به اینکه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال جوان‌تر شده است، ابراز کرد: احساس می‌کنم اگر بافت هیأت رئیسه جوان شده، نیاز داریم تا در کارمان افراد با تجربه که متخصص بوده و هستند را در کنار این فدراسیون داشته باشیم. اینکه فکر کنیم خودمان به تنهایی می‌توانیم این کشتی را پارو بزنیم و نجات دهیم، درست نیست.

 

او تاکید کرد: عقیده دارم و در نخستین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون این موضوع را خواهم گفت تا از پیشکسوتان در امر مدیریت و فوتبال استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها