کد خبر : 1740479 | 10 اسفند 1399 ساعت 17:29 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

لستر ۱-۳ آرسنال؛ نمایش امیدوارکننده توپچی ها

آرسنال با ارائه یک نمایش دلچسب موفق شد با نتیجه 3-1 لسترسیتی را شکست دهد.

لستر ۱-۳ آرسنال؛ نمایش امیدوارکننده توپچی ها

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی امروز در یکی از مهم ترین مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در کینگ پاور میزبان آرسنال بود که در پایان این بازی با نتیجه 3-1 به سود مهمان خاتمه یافت.

 

لسترسیتی کار را بهتر آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی به گل اول دست پیدا کرد. یوری تیلمانس بعد از یک توپ گیری خوب وارد محوطه جریمه آرسنال شد و در زاویه ای تقریباً بسته دروازه این تیم را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود‌.

 

 

1577218

 

 

چند دقیقه بعد خطای تیلمانس روی نیکولاس پپه باعث شد داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد. با این حال صحنه مورد بازبینی قرار گرفت و VAR در تصمیمی مشکوک تشخیص داد که خطا پشت محوطه صورت گرفته تا پنالتی از تیم میکل آرتتا پس گرفته شود.

 

در دقیقه 40 حملات توپچی ها نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را وارد دروازه لستر کند. ارسال خوب ویلیان با ضربه سر فوق العاده داوید لوئیز همراه بود تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1577225

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد شوت نیکولاس پپه در محوطه جریمه به دست مدافع لسترسیتی برخورد کرد. داور در ابتدا خطایی تشخیص نداد اما VAR این بار به سود آرسنال عمل کرد و خطای پنالتی برای این تیم اعلام شد. الکساندر لاکازت پشت توپ و موفق به گلزنی شد تا شاگردان میکل آرتتا با پیروزی 2-1 راهی رختکن شوند.

 

 

1577221

 

 

نیمه دوم با عملکرد خوب آرسنالی‌ها آغاز شد. در دقیقه 53 آرسنال توانست گل سوم را هم وارد دروازه لسترسیتی کند. همکاری خوب بازیکنان آرسنال با پاس ویلیان به نیکولاس پپه همراه بود و این بازیکن نیز دروازه خالی لستر را باز کرد تا نتیجه 3-1 شود.

 

 

1577219

 

 

در دقیقه 88 آرسنال می توانست گل چهارم را هم وارد دروازه لسترسیتی کند اما ضربه پیر امریک اوبامیانگ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد تا تغییر در نتیجه حاصل نشود.

 

در ادامه نیز تیم برندان راجرز یکی دو موقعیت خوب را از دست داد تا آرسنال به یک پیروزی ارزشمند مقابل لسترسیتی دست پیدا کند و بیش از پیش به منطقه کسب سهمیه لیگ اروپا نزدیک شده باشد.

دیدگاه‌ها