کد خبر : 1740503 | 10 اسفند 1399 ساعت 18:19 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

راه ما امیدوار کننده است؛

جلالی: نیم‌فصل اول عملکرد خوبی نداشتیم

سرمربی نساجی معتقد است که تیمش برای کامل تر شدن نیاز به جذب دو یا سه بازیکن دیگر دارد.

جلالی: نیم‌فصل اول عملکرد خوبی نداشتیم

به گزارش ورزش سه؛ تیم نساجی در چارچوب هفته شانزدهم فردا میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. صحبت های مجید جلالی را در نشست خبری پیش از بازی را در ادامه می خوانید:

 

بچه ها واقعا مصمم هستند

ما یک نیم فصل را در حالی طی کردیم که از هیچ جنبه ای عملکرد خوبی نداشتیم. از خیلی بابت ها خودمان را ترمیم کرده ایم. راهی که می رویم، راهی است که کاملا امیدوارکننده است و انشالله همه تالمات خاطری که به هوادارانمان وارد شده را جبران کنیم. بچه ها واقعا مصمم هستند و تمرینات شاد و قوی داریم. اقدامات اصولی انجام داده ایم و از نظر فوتبال این راهی است که یک تیم را به موفقیت می رساند.

 

نظری شاید کل نیم فصل دوم را از دست بدهد

بازی فردا خیلی بازی پر اهمیتی است. اولین بازی نیم فصل دوم است و نتیجه اش می تواند تاثیر زیادی روی شخصیت ما داشته باشد. به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم. ما حامد شیری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و بهزاد داووی به دلیل مصدومیت به این بازی نمی رسد، مهدی نظری شاید کل نیم فصل دوم را متاسفانه از دست بدهد و ممشلی هم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است. بقیه بازیکنان اما شرایط خوبی دارند.

 

بازیکنان جدید را می توانیم استفاده کنیم

بازیکنان جدیدی که آوردیم را غیر از مرتضی آقاخان می توانیم در بازی فردا استفاده کنیم. آقای سیف الله پور هم به من گفتند که کارهای اداری مربوط به این بازیکنان هم انجام شده است.

 

در نیم فصل بازیکن گیری خیلی سخت است

ما بین دو تا سه بازیکن دیگر را در نظر داریم که بگیریم. همه می دانید که در نیم فصل بازیکن گیری خیلی سخت است. ما متحمل سختی های زیادی شدیم ولی فکر می کنیم که ارزشش را دارد و سعی می کنیم که بر اساس چیزی که شرایط به ما اجازه می دهد، دو یا سه بازیکن دیگر را جذب کنیم. مجبوریم که متمرکز شویم روی بازیکنانی که امکان جذب شان برایمان وجود دارد.

 

در بخش دفاعی خیلی خوب بودیم

ما در بخش دفاع در چهار بازی اخیری که داشتیم، شاید فقط در بازی با گل گهر چند موقعیت به حریف دادیم. در بازی با استقلال، آنها یک شوت فقط زدند، شهرخودرو در مشهد موقعیتی مقابل ما نداشت،  در بازی با ذوب آهن هم که سه گل خوردیم شاید فقط دو موقعیت به حریف دادیم. تیم در این بخش خوب است و ما امیدواریم که بتوانیم در فاز تهاجمی هم جزو بهترین های لیگ باشیم.

 

دو بازی متوالی با سایپا در حذفی و لیگ

این یک شرایط ویژه ای است. سایپا یک تیم خوب است و ما چند هفته پیش بازی دوستانه ای با این تیم داشتیم. اینکه در فاصله یک هفته دو بار با این تیم بازی کنیم از نظر من یک فرصت برای ماست.

دیدگاه‌ها